Onsdag - Fuck Forever

SUCK, vilken dag! Babyshambles låten passar jättebra som soundtrack till denna miserabla dag. Det enda som piggade upp mig var min nya tröjklänning och beröm från engelskaläraren angående THE END på Dorothy Parkers "You were perfectly fine", läxa från förra veckan.

Annars kan jag meddela att följande horribla ting har inträffat:
- Vår skoltidning verkar vara officiellt död innan den ens hann börja tack vare en viss lärare, host!
- Det blåste iskallt halva dagen och solen var gassande varm den andra halvan, kan vi inte få ett jämnare väder, tack?
- Victoria är sjuk och kan inte gå på en kvällspromenad med mig.
- Jag är sjuk och hostar upp mina lungor, tack Marlboro tack.
- Naturkunskapsprov imorgon och ekologi och jag går inte hand i hand.
- Stressande planer inför helgen.
- ALLA intervjuer jag gjorde inför min artikel om arbetslöshet försvann från diktafonen, brutalt illa då deadline hägrar.
- Jag har massor av olösta tal i Matte C tills imorgon och jag orkar inte ens öppna boken.
- Skolfotografering imorgon och jag är blek som ett lakan? 




Nu orkar jag varken blogga eller klaga mer utan ska tröstäta sushi och bjuder på en outfit bild samt dagens största leende, Ciao!





Grå tröjklänning i cashmere/silke/lammull, Reiss
Vitt ribbat linne, Filippa K
Örhängen, Chanel
Armband, second hand
Svarta ribbade strumpbyxor
Svarta ankelboots



syndabock
Vad vi gör istället för att gå på lektionerna... 



 

Kommentarer
Postat av: Den sjuka Victoria

Din dag låter ungefär lika jobbig som min kan ju ju trösta dig me;P
älskar din tröjklänning;D
pussar!

2006-09-20 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback