Onsdag - ännu en dag

Ännu en dag i mitt meningslösa liv, välkomna till bloggen!

Det är en otvistad fråga om det är meningsfullt att vara under 18 år och gå till skolan pliktskyldigt på morgonen (även om jag tog en ganska lång sovmorgon imorse bara för att..) och sedan hamna på Zanzi på eftermiddagen där det talas om triviala ting och dricks "Pelle".
Fast what the hell, jag skulle kunna göra så mycket mer, det vet jag. Jag skulle kunna jobba och slita, kampanja för Alliansen i en av alla valstugor eller helt enkelt åka hem och vara den där duktiga studenten jag en gång i tiden var, som faktiskt öppnade böckerna och läste läxorna, men jag orkar inte bry mig längre. Kanske prioriterar jag roliga saker nu för tiden, klämmer in en extra fika, tackar ja till vinpimpling med darling-Em, min partner in crime eller spenderar på tok för mycket kläder på saker som har Marc Jacobs i nacken. Men allt är mitt val och jag står för konsekvenserna, och därför ska alla med sina pekpinnar stanna till ett tag och tänka efter. Bry er om er själva, och låt mig leva mitt liv.


Som vanligt hamnade jag på Zanzi med
Manshoran (förlåt Matthias, Porr-Smurfen, whatever), Em och Jade och det var lika trevligt som vanligt. Ett par bilder från våra senaste fika-stunder kommer även här!





Andra saker jag hade tänkt att blogga om fast jag har extrem tidsbrist (än en gång prioriterar jag roliga saker...) är fotosessionen från igår som var superkul! Jag och Josefine tog som vanligt på oss alldeles för lång tid och jag ber om ursäkt ifall vi orsakade köer, haha, men är man noggran så är man. Kul framför kameran var det och my beloved Pucci-scarf gör sig himla bra på bild måste jag erkänna. Hur som haver, för er som är mer intresserade av att veta var vi var och varför, skriv en kommentar så förklarar jag.

Kan bara meddela att jag vet att bloggen lider av att jag har så extremt lite tid nu för tiden men 2:an är krävande så håll ut, jag ska bättra mig och jag kan meddela att ännu en av mina vänner går under kategorin "FUCK ME, I'M FAMOUS" nämligen Arman som var med på MTV idag och pratade om knark, Ciao!

Kommentarer
Postat av: dan

jag undrar var o varför :D

2006-09-06 @ 23:13:51
Postat av: Anna

vad fin sjal du har på bilden/bilderna. var kommer den ifrån? :)

Postat av: Bells

Dan: jag var på birger jarlsgatan och fotograferade mig, det verkade som en kul grej och jag tackade ja när dom ringde upp mig och frågade ifall jag var intresserade :)

Anna: den vita med det svarta mönstret är ifrån H&M och den långa randiga sjalen är ifrån Gina Tricot

2006-09-11 @ 20:35:15
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback