HELGEN

Hur kul man än har haft det under helgen är det alltid lika jobbigt att sätta sig ner och formulera den i ord på söndagarna. Kanske kan bero på att det alltid är en aning onyktert om fredag och lördagskvällarna?

Well, i fredags var jag och mina pinglor på Grönalund för att se Håkan Hellström uppträda. Vi kom dit vid 18-tiden och hann både äta middag och inse att vi var för gamla för att åka berg-och-dal-bana innan konserten började. Med vassa armbågar och list tog vi oss nästan längst fram i mitten och fick dansa oss svettiga till Håkan under september-natten. Mysigt.
Sedan hamnade vi tillslut efter många och och men hemma hos Lova med ett glas vitt i handen och en massa prat. Hade jag inte varit så sömnig så hade jag antagligen fortsatte längre än vad jag gjorde men jag kraschade hemma i min egen säng strax efter 02.

håkan


Sov länge på lördag morgonen för att försöka ta igen lite av min sömnbrist innan Josefine kom förbi för att fixa med laptop. Jag är ingen man kan kalla geni när det kommer till teknik men det är däremot min favorit-asiat som kom och hjälpte mig i utbyte mot en fika på Zanzi. Lite promenad och middag blev det också innan vi begav oss mot Södermalms höjder för förkrök hos Lova.
I den K-märkta lägenheten hamnade vi med massa andra roliga människor och det hela utvecklade sig mer eller mindre till en himla lyckad fest då vi inte ramlade hemåt fören väldigt sent.
Kvällens höjdpunkt var ändå Hectors vattenpipa och ihopkomponerade låtar med Nils och co. Sjukt kul och mysigt! Men det har jag alltid sagt, Lovas fester är brutalt bra! Tack darling för en trevlig kväll och glöm inte, du är inte tråkig!

Idag är jag mer eller mindre otroligt seg och har ett berg med läxor som väntar på mig, men icke. Jag orkar inte ens öppna min tunga matte c-bok eller lösa naturkunskaps-uppgifterna utan bloggar istället innan jag ska åka in emot stan för att dansa.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jade

BRUTALT BRA!

Postat av: Baryshnikov

I'd agree

2006-09-03 @ 18:47:49
Postat av: Josefine

Jga tror att jag nämnde något om att blogga kunde prioriteras ned på din milslånga "att göra-lista".
Men du är förlåten!

2006-09-03 @ 21:18:01
URL: http://josefines.webblogg.se
Postat av: Linnéa

Håkan var underbar! När sista tonerna till "Nu kan du få mej så lätt" ebbade ur, då tror jag inte ett öga var torrt.

2006-09-03 @ 21:32:39
Postat av: Bells

Jade & Baryshnikov: yes!
Josefine: eeh, du har så rätt så (A)
Linnéa: jag storgrät kan jag meddela.

2006-09-04 @ 20:04:37
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback