Uppsala - There's a first time for everything

Uppsala bjöd på extremt mycket av allt. Det var mycket skratt och bus men även en hel del allvar. Med andra ord en ganska perfekt blandning om jag får säga det själv för det bästa jag vet är tempoväxlingarna mellan allvarliga och djupa samtalsämnen till lättsamma skämt och bus. Dessutom måste jag tillägga att alla Uppsala bor är extremt ödmjuka och trevliga, till skillnad mot oss Stockholmare.

Tävlingsinriktad som jag är var det mycket att vinna och förlora och jag kan meddela att jag briljerade i "hackspetten" och i brottning/boxning med Gustav. Mycket tävling och diskussioner, särskilt om journalism på Theas köksgolv blev det. Även en liten uppsättning av Grease blev det för tydligen är jag ganska lik Sandy i Chris jacka, hm?
Kvällen spenderades som sagt först på middag hemma hos Chris och sedan hemma hos Thea med en mängd trevliga människor och vin att dricka, inte helt fel! Dock ganska tidigt avslut på kvällen men det passade mig perfekt att hamna hemma hos Chris med thé och mys. Hann även träffa mys-Calle en sväng också på en promenad.

Söndagen innebar mest mys i bäddsoffan hos Chris efter en fantastisk frukost (som vanligt!) och sedan blev det tåget hem till Sthlm. Modern-dans på kvällen och nu är Vici här och ska sova över, bisou!

Kommentarer
Postat av: "mys- Calle" Thats me!

Thats me!

2006-10-23 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback