Torsdag - "Thank god it's just one day left"

Fick ett mycket trevligt sms från älskade Klasson när jag satt på tunnelbanan imorse istället för det vanliga Thank God It's Friday som annars trillar in på fredagsmorgonen. Men hon har så rätt så, det är bara en dag kvar av denna otroligt korta vecka innan det är helg!

Hade massor att prata om med flicksen idag, och prata blev det. Särskilt under den långa Tex(mex) lektionen där vi aldrig gör någonting annat än att lalla runt. Så vi hamnade på Sleven istället på Valhallavägen med hett thé, heta diskussioner och en wienerbröd. Helt okej måste jag säga!
Matteprov efter det och trots noll pluggande och brutal ångest så gick det nog ganska bra, eller det kändes i alla fall ganska bra måste jag erkänna. Förhoppningsvis är jag inte lika dålig på matte c som jag tidigare trott, så det är bara att hålla tummarna.

Chris och Rufus i stan, och jag har dans hela kvällen, dålig kombination måste jag säga, men nu ska jag slänga i mig lite thai-mat och sedan försöka pallra mig in till stan för att åtminstone säga hej.

Förvarnar redan nu om att det kommer bli dåligt med bloggande i helgen då jag, Chris, Klasson och Gustav samt eventuellt My och Rufus ska bege oss till Dalarna för lite vin, trevligt sällskap och frisk luft. Det kan nog bli väldigt mysigt. Men ni som är kvar hemma i huvudstaden får festa för mig med, för mycket till party blir det nog inte där ute på landsbyggden.

Ship ahoy

Kommentarer
Postat av: Emelie (Bells partner in crime)

DET BLIR VISST PARTY!

Postat av: Josefine

Hoppas ni får det trevligt på eran PARHELG! :D
(och lämna mig bara...)

2006-10-05 @ 18:57:19
URL: http://josefines.webblogg.se
Postat av: My

MOHAHAHA!
Oss slipper du inte undan, vi ska med!
ALLTID REDO!

2006-10-05 @ 23:55:11
Postat av: Jess

lät ju faktiskt riktigt mysigt med en slapphelg uppe i dalarna! (:

2006-10-09 @ 14:17:08
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback