Onsdag - solstrålar gör själen gott

Onsdag innebar en prov x2 och en sjuhelvetes lång skoldag. Trots för lite sömn efter gårdagens teaterföreställning gick det faktiskt att överleva dagen någolunda helskinnad.
Engelskaprovet flöt på och spanskan haltade lite mer, men helt okej gick det väl förhoppningsvis. MVG på min artikel var i alla fall skönt, det var ganska mycket blod, svett och tårar som låg bakom det färdiga resultatet så att säga.
Den begynnande höstdepressionen märktes inte av lika tydligt idag, men för er som vill höra mer klagan och bittra ord
läs den här texten!

Dagens stora samtalsämne var Johan och hans heta dejt, yummie. Däremot fick han utstå en hel del kvinnliga tankar kring den stora dagen och det kanske inte direkt botade hans hoppande nerver, men vi alla hoppas och håller tummarna för lilla Johan på fredag! ;)
Dagens andra stora samtalsämne var antagligen en jävla massa tjat från min sida som Josefine fick utstå när vi låg och kände hur solariestrålarna värmde ända in till själen. Josefine + solarium = en oslagbar kombination. Medan solen fräter bort alla ledsna tankar så diskuterades det vilt angående hur lätt jag blir beroende av saker och ting. Jag är som alla säkerligen vet slightly nikotinberoende, har en stark förkärlek för thé och mörk choklad. Det går inte en dag utan att jag pysslar eller nyttjar saker och ting som jag anser att jag är beroende av och det är nästan läskigt vilket inrutat liv jag lever. Hur som helst, Josefine fick utstå en hel del tankar och funderingar. Sedan planerade vi även det kvinnliga blogg-nätverket som vi funderar på att starta, fortsättning följer.

Hem för middag med familjen, telefonprat och snart tidig sänggång, myspys! Bisou

Kommentarer
Postat av: Josefine

HalliHallåå!

Postat av: Emelie (Bells partner in crime)

Så bitter är jag väl inte

2006-10-18 @ 22:10:14
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Anonym

MJAU FRÅN BIBLIOTEKET

2006-10-19 @ 10:28:41
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut din artikel på din blogg? Det skulle vara intressant att läsa :)

2006-10-19 @ 14:38:34
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut din artikel på din blogg? Det skulle vara intressant att läsa :)

2006-10-19 @ 14:40:31
Postat av: Towe

Kul att någon dejtar i det här avlånga landet! Hoppas det går bra för honom. :)

Åh, önskar jag också kunde sola, blir alltid bränd i solariet men inte utomlands, suck!

hoppas du får en trevlig helg :)

2006-10-19 @ 15:17:41
URL: http://www.toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback