Onsdag - kanelbullens, sorgens & glädjens dag

Mycket blandade känslor idag må jag säga. Vaknade hos Chris hiskligt tidigt för att vara en studiedag (visserligen inte för hans del med ändå). Kanelbullens dag var det ja, och något av glädjens och sorgens dag på samma gång. Detaljer bör vi kanske inte gå in på för att inte såra diverse inblandade men för min del var det i alla fall bara glädje under dagen.
Inget bullbakande i Uppsala inte utan det blev tåget hem till Stockholm vid lunchtid för att äta köpta kanelbullar hemma hos älskade My istället och en hel massa prat och Slims.

Inget Zanzibar inte, det regnade alldeles för mycket utan istället mötte jag upp Josefine för att ta en promenad i Gamla Stan. Trots att vi ses jätteofta känns det som om vi aldrig ses? Jag vet inte riktigt vad det beror på, men så är det bara.

Ikväll blir det middag ensam, Thåström i CD-spelaren och doftljusen tända. Tyvärr ska jag ackompanjeras av matteboken som mitt ända sällskap, oh joy, imorgon väntar terminens första matte c-prov. Wish me luck!

SHIP AHOY!


Kommentarer
Postat av: chris

Jag hoppas att jag tillförde något av glädjen?
Ni fuskade ju! ni skulle ju baka!
det närmaste jag kom till att äta kanelbullar var stela kanel gifflar på muf lokalen!

2006-10-04 @ 20:57:34
Postat av: Bells

Chris: såklart!

Postat av: alexandra

lycka till med matteprovet :)

2006-10-05 @ 13:22:27
URL: http://desire.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback