Lördag - shopping spree

Trots baksmälla var det bara att bege sig ut på stan med kylan bitandes i kinderna. Man shoppar alltid bäst när man är ensam och det stämmer verkligen, ingen annan att ta hänsyn till eller någon som snor alla godbitar innan du hinner blinka. Min ensamshopping resulterade i att jag kom hem med följande tre klänningar:



Svart klänning/tunika med spets och klädda knappar, Indiska
Rosa trikåklänning, Way
Guldfärgad axelbandslös klänning med ballonkjol, Zara

annars blev det även mascaran "Inimitable" från Chanel, en vit eyeliner, ett halsband och ett par örhängen.

Mötte upp Josefine och My en snabbis innan det blev dags för mig att åka hem och umgås med småkusinerna från Dalarna som var på besök. Så lördagskvällen bestod av att rita teckningar, äta godis och busa i soffan. Kanske inte hur jag föredrar att spendera en lördag men ändå ganska mysigt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin klänning i mitten!

Postat av: sanna

åh, den mascaran har jag spanat in. är den bra?

2006-10-30 @ 00:38:25
Postat av: Bells

Erika: jag vet, tack
Sanna: helt ok, men jag har svårt för vattenlösliga mascaror men jag kände för att prova något annat än Hypnôse :)

2006-10-30 @ 12:27:38
Postat av: Anonym

var köpte du den rosa klänningen från Way?

2006-10-31 @ 15:56:02
Postat av: Bells

Anonym: jag vet att det är lite pinsamt att erkänna sitt namn om man inte vet att Way är en affär, puss!

2006-10-31 @ 18:44:09
Postat av: Mr. Miller

i just know i'm gonna like the:
"Guldfärgad axelbandslös klänning med ballonkjol, Zara"

2006-11-05 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback