LÄGESRAPPORT; Uppsala 12.58

Befinner mig i den älskade och hatade MUF-lokalen och betraktar just hur min pojkvän dansar till Cascada, haha!
Morgonen var en aning jobbig, att kliva upp 07.45 på en lördag var någonting helt nytt för mig men vad gör man inte för att hinna till tåget som var slutdestination är the love capital of Sweden? Just det!
Hittills har vi hunnit promenera i regnet och fikat på Uppsalas motsvarighet till L'Angolo - Café 018 och nu vankas mat och lite mer tid i MUF-lokalen på Sturegatan.

Uppdatering om eskapaderna i Uppsala som väntar kommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till Uppsala!

Chris: Om jag vart där skulle jag dansat med dig, cascada FETT bra. Det, det är niice!

2006-10-21 @ 16:14:13
Postat av: Anonym

jag älskar att hata Muf-lokalen. Sitter här för tillfället och myser i härligheten. HEPATIT C

2006-10-21 @ 17:11:04
Postat av: gustav

DU knockade mig igår!

2006-10-22 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback