Kvällspromenad och djupa samtal

Det finns ingenting jag tycker så mycket om som att gå ut på kvällen. Känna kylan som biter i kinderna och armarna trots min tjocka höstjacka, tända en cigarett och ha djupa samtal med folk jag tycker om.
Kvällens samtal kretsade mest kring känslomässig rädsla, ett ämne som allt för sällan diskuteras och tas på allvar. Det gör mig glad att jag har så pass många som vågar yttra sina känslor och rädslor för mig, för då kan jag också öppna upp mig.

Nu ligger The Who på CD-spelaren och det är dags för mig att krypa i säng.


Kommentarer
Postat av: Vici

Tack för den underbara kvällspromenaden;D Tycker mkt om dig med gumman;D puss

2006-10-11 @ 22:09:06
Postat av: Danielle

Håller helt med! Underbar känsla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback