Bortablogg: UPPSALA 12:20

Uppsala har hittills resulterat i det årliga Halloween-kakbaket hemma hos familjen Notrica, som enligt Chris är den viktigaste händelsen på kakåret, hoppsansa!
Annars har vi mest tagit det lugnt, vilket jag har extremt svårt för men min man är något av en expert inom det området, så vi får väl se hur det blir med den saken. Och medan jag sover och chillar i the love capital of Sweden så leker älskade
Klasson runt i Sthlm med The Hives, så kan det gå när inte haspen ligger på!
Frukost på sängen fick jag också, mysigt värre!

Nej nog med bortablogg vid ett värdelöst tangentbord, bisou!


Kommentarer
Postat av: erik

din strävan efter det perfekta livet är nästan läskig.

2006-10-30 @ 17:58:26
Postat av: chris

erik: jag måste bara fråga, "strävan efter det perfekta livet" finns det en människa som inte gör det? alla människor (förutom du tydligen) vill ju ha det perfekt? Ingen vill väl vara deppad?

2006-11-01 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback