Bad girl

camila balbi
Camila Balbi lever också bara en gång
Foto: IMG Models


Sitter jag i klassrummet på Östra Real för tillfället och pluggar svenska? Nej, istället har jag nästan hela förmiddagen suttit under en bro i Sjöstaden med min favorit-My, druckit Mocca-kaffe, rökt och matat svanar. Man lever bara en gång, och så är det. Även om jag har lite dåligt samvete över att ha missat två lektioner idag, men heey jag fick åtminstone VG på matte c-provet (jippie!) och det får kompensera min lack av ambition när det kommer till skolfrågor idag.

Pojkvännen på väg hitåt och Josefine lika så, det vaknas mat och mys med andra ord, perfekt!

Kommentarer
Postat av: gusber

bara VG? ;)

Postat av: Sofie

Skaffat pojkvän?;)

2006-10-10 @ 17:18:46
Postat av: Chris

Ja det har hon! (mig) :)

2006-10-10 @ 17:30:03
Postat av: Anonym

"rökt och matat svanar" HAHA, matade du dig själv eller?

2006-10-10 @ 18:50:42
Postat av: Sarah

De va jag som skrev de där med "matade du dig själv" men de kanske du listat ut.

2006-10-10 @ 18:51:19
URL: http://lyxxflikka.blogg.se
Postat av: Anonym

har du någon bilddagbok? :)

2006-10-10 @ 20:12:02
Postat av: Bells

Gusber: tyst!
Sofie: yes, det har jag.
Sarah: nope, utan riktiga svanar ;)
Anonym: nej och det är tråkigt att du förblir anonym i namnet när jag ändå kan se din IP-adress.

2006-10-11 @ 18:57:27
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Calle

Faan Bella, dra dig ur det där förhållandet NU! Chris äter spädbarn och sparkar på dem som ligger ner... Faan det gör ju du också. Vad hände med solidariteten!? Jag är mycket upprörd just nu, och skolkar nu en hel dag för att skippa mitt företagsekonomi prov! :( Syns till helgen, you and me in one bed, Chris in the guestroom ey! ;)

2006-10-12 @ 12:04:52
Postat av: Bells

Calle: baby, you and me, mjau! ;)

2006-10-12 @ 12:11:41
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Calle...

Okej, inte för att verka tråkig, men jag är liiite mer av en "grrr guy"... =)

2006-10-12 @ 19:33:02
Postat av: alexandra

det var inte meningen att vara anonym. tänkte bara fråga ifall du hade någon bilddagbok och hade brådis för min lektion började och då orkade jag inte fylla i namnet och allt det dära.

så, där har du förklaringen.

2006-10-13 @ 10:49:57
URL: http://desire.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback