lycklig

Idag har varit en brutalt bra dag! Tog sovmorgon imorse från killer matte c och gick på slappis-naturkunskap b där vi tittade på en UR-show om kosmetika och sedan hade vi ca. 10 minuters svenska.
Lunchade med Lova och Empan, mysigt. Jag gillar att stanna kvar i skolan på tisdagar och luncha med mina två blonda yrväder. Plus Klasson berättade en superrolig och absurd sak över telefonen som har haunted me all day long.

Mötte upp My vid Åhléns för att följa med henne på stan en sväng och samla poäng på min NK-nyckel, kan behövas såhär inför december månad.
Läkarbesöket gick bra idag även om det innebar ett läskigt blodprov. Venprov till råga på allt, och jag trodde jag skulle svimma när jag såg hur tanten på labbet fyllde ett helt rör med mitt blod. Jag är töntig när det kommer till nålstick och grejer, jag vet.

Dagens största megaplus är ändå att Chris kom till Stockholm och vi pratade igenom allt trassel och sådant plus att han hade med sig thé från Skottland till mig, mjau. Supermysig eftermiddag och kväll i alla fall och vi ses på lördagkväll också efter MUF-utbildningen också förhoppningsvis.

På fredag ska jag spendera lite tid med min long lost friend Jade som jag seriöst inte har träffat på jättelänge. Det ska fredagsfikas och shoppas julklappar, jag längtar! Det ska bli mysigt att strosa till stan med nya pengar brännandes på kontot och ett helt Urban Outfitters till mitt förfogande. Mums.

Engelskaprov imorgon so I better catch some sleep, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback