Kort & gott

- Klasson har en förkärlek för att dricka vin med sugrör
- Sarah och Ronnie är no longer welcome hemma hos folk som är rädda om sina sängar
- Grannarna på Borgargatan 4 lär klaga rätt rejält på måndag
- En notorisk player har gett större delen av Stockholms underliv en present som heter duga
- En viss palestinasjal passade på att ha djupa samtal med toalettstolen i helgen
- Att dansa på toaletter har alltid varit Lova och Niccis melodi
- Fjortistechno är alltid bäst efter x-antal drinkar
-
Matthias briljerade starkt med sina bartenderkunskaper i fredags
- Tjejhångel är ganska överskattat
- Flickorna från Sthlm är betydligt mer "Sex & the city" än grabbarna från Uppsala
- Var tog den mystiska Cajsa vägen i fredags?
- Bella lyckades än en gång slarva bort en av sina jättepärlor
- Fyllesamtal i köket är underskattade
- Känslomässigt kaos förekom till en stor del under den gångna helgen
- "Är det någon som har dött? Nej vänta, katten lever ju!"
- Victoria var på världshistoriens längsta dejt som varade i 5 ½ timme, notera att det var första gången hon träffade sin man utanför jobbet, mjau!
- En viss backstabbing bitch hade blekt sönder sitt hår och vinglade runt utan ytterjacka igår på Södermalm?
- "Ge mig mitt vin, annars blir jag arg!"

Gossip makes you skin glow, så har jag glömt något roligt, elakt eller relevant så hojta till!

Kommentarer
Postat av: Calle

"- Fjortistechno är alltid bäst efter x-antal drinkar"
Hahahaha ni har redan gått igång på ett x- antal! :D

2006-11-12 @ 22:43:29
Postat av: Sarah

Haha, på dig låter d som om vi har sexuella aktiviteter överallt. Neej bella, svaret är nej. Era sängar behöver inte vara oroliga. vi har två st sj'lva som vi nöjer oss med (a)

2006-11-13 @ 12:02:05
Postat av: Bells

Calle: fråga Chris, jag använder alltid X ;)
Sarah: HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback