Konsten i att vara sjuk

Typiskt mig. En helg plus en måndag av vila och på tisdagen så hoppar jag upp ur sängen och intalar mig att jag är pigg som en lärka.
Hög på förkylningsmedicin pallrade jag mig mot Odenplan för att möta Empan och Lova för lunch på CiaoCiao och lagom när jag klev av tunnelbanan så vek sig knäna praktiskt taget under mig. Envis som jag är kämpade jag mig iväg bara för att få lämna lunchen efter 15 min, suck.
Och bara för att jag bokat min klipptid för så länge sedan hos Tina på RaBarber så var jag tvungen att släpa mig dit för klipp och sling. Väl på plats var det i alla fall skönt att sitta och dricka thé och bläddra i senaste numret av InStyle.
Förbi Östra för att hämta upp lite skolböcker så jag har någonting att sysselsätta mig med imorgon för jag ska vara hemma en dag till är planen. Som sagt är jag inte så bra på att vara sjuk eller att ta det lugnt.



gem
Ms.Ward är frisk som en nötkärna, det vill jag också vara...
(IMG Models)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback