Konsten i att ta det lugnt

JAG KAN INTE TA DET LUGNT. Jag kan inte slappa. Jag kan inte sitta ner och göra ingenting alls. Det går inte. Okej, jag blir galen.
Vaknade imorse som sjuk och låg i sängen ett bra tag och läste Leo Tolstoj's - Anna Karenina innan jag tog en långfrukost och packade upp min väska från Uppsala. Duschade och satte på mig mina Harvard-myskläder. Skrev klart min artikel om Couture för alla och slog mig ner framför TV:n. För tillfället zappar jag mellan alla kanaler, vilket bör noteras är ca. 500 och det finns absolut ingenting att se.
Nerdrogad av förkylningsmedicin finns knappast ork eller vilja att göra någonting men jag blir galen av att inte göra någonting alls.

Nej nu är det officiellt, jag är värdelös på att slappa.


anna kuznetsova
Jag önskar att jag kunde göra som Anna Kuznetsova och bara ta det lugnt.
(IMG Models)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Welcome to my world!

Postat av: Vici

Känner också igen mig i din beskrivning.. tyvärr allför väl när det gäller att inte kunna slappa!

2006-11-20 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback