Konsten i att ignorera sjukdomssymptom

Oj vilken hetsig dag, jag som egentligen borde ta det lugnt.
Meddelades imorse om att det var MSU-möte på Östra Real och att en ny styrelse skulle utses så då vändes hela min dagsplanering. Fick proppa mig full med medicin och skjuta matte c-pluggandet åt sidan för att bege mig mot skolan.
Möttes av en ilsken Fabi som hamnat i slagsmål (ooh catfight) och en Empan som glatt sålde en hög skoltidningar till mig. Kan förövrigt meddela att min artikel om "Briljanta människor och nätter" är tryckt i skoltidningen, så ni som lyckats komma över ett nummer av "Östra" - läs!

MSU-möte ja. En förening som hittills inte varit aktiv alls men dagen till ära bestämt sig för att ta tag i saken och skapa en styrelse. Klasson, min partner in crime hade filat på ett tal till oss båda då vi kandiderade till rollerna ledamot och kampanjansvarig. Överseriöst hade jag även printat ut vår
första idé till vinterkampanjen i färg och hade med mig. Ska man göra något ska man göra det helhjärtat.
Votering, en stressad Jade samt två nervösa ettor var det som färgade mötet. Men jag kan i alla fall glatt meddela att jag numera är ledamot samt kampanjansvarig för MSU Östra Real och att jag och min Emelie har storslagna planer för vinterkampanjen, så håll ögonen öppna den 13:e december!

Ikväll väntar OC, belgisk choklad och Matte C, arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback