Tisdag - skvaller och regn

Valborgsskvaller var det enda som talades om idag på Östra real. Vem som hade gjort vad, vilka som hade gått hem tillsammans och vem som hade träffat vem. En aning underhållande en stund faktiskt, speciellt att höra Lovas galna berättelse om valborg i uppsala! Jag vill också träffa en ursnygg 25-åring på uppsalas enda innekrog... men min valborg var inte så tokig den heller!

Lite tröstshopping efter skolan eftersom:
 1) det är värdelöst väder ute, 2) mitt söta paisleymönstrade paraply är trasigt, 3) jag har tonvis med plugg.
Det blev lite beauty-prylar så som; Niveas nya lotion med BUS-effekt vilket förhoppningsvis
leder till "hej då solariumet!", peel-off mask och ögoncrême då alla dessa sena nätter lämnar spår under mina ögon som kan liknas vid kolgruvor. Men när är det tänkt att jag ska få tid att sova egentligen?


Dagens outfit:
Slitna jeans, Wrangler
Duvblå oversized linne, Gina tricot
Ny beige oversized kofta, H&M
Marinblå kofta, Busnel
Halsband med silverhjärta, vintage
Örhängen, Chanel
Vit pashmina-sjal
Ljusblå steps
Blårandiga ballerinaskor
Vit väska




Nu ska jag sätta igång med min jättehög med skolarbete och sedan skynda till dansen.
SHIP AHOY! <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, jag gillar att du tog Kate Moss som exempel på hur vi alla kan se ut under ögonen efter en natt utan sömn. Hah, den tjejen ser ju ALLTID bra ut. även om hon är sliten...

2006-05-02 @ 19:05:28
Postat av: Magdalena

Söt halsband bella!

2006-05-02 @ 19:53:53
Postat av: Magdalena

Sött halsband bella!

2006-05-02 @ 19:54:15
Postat av: Anonym

har nivea också en bus-lotion? har bara sett en från dove. måste checka den från nivea nu, den från dove har varit slut så länge!

2006-05-02 @ 21:25:07
Postat av: Sigrid

sött halsband!

Postat av: Bells

Hannah: Kate Moss är ALLTID snygg, orättvist!
Magdalena: thanx
Anonym: ja.
Sigrid: Tack!

2006-05-03 @ 22:13:02
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback