Tisdag - pollendjävular och dramarepliker

Hej jag heter Isabelle och har gått och blivit allergisk! Hittills i mitt 17 åriga långa liv har jag klarat mig ifrån att vara allergisk emot pollen men imorse vaknade jag som en zombie och fick det glada beskedet av mammi och pappi att jag tydligen har blivit pollenallgeriker. Men icke att jag fick stanna hemma ifrån skolan för det utan jag fick minsann pallra mig dit ändå, well sommarsolen sken över Östra real idag också, och det gjorde allting mer uthärdligt...

Hela eftermiddagen som jag i min fantasi hade planerat skulle ägnas åt ballerina-shopping och glassätning i Humlegården gick åt till repitioner inför vårt drama-uppspel nästa vecka och efter 2 timmars intensivt tränande höll jag på att bryta ihop av näringsbrist, men hey, jag tror att det trotsallt kommer bli sjukt bra nästa onsdag!

Fick sällis hem på tunnelbanan av Arman och Rudi, hela vägen hem. Med andra ord två grabbs som också skulle åka en 20minuters-resa hem på röda linjen.
...och helgplanerna ligger under utformning, yes, det kan bli riktigt bra det där!

Nu ska jag avsluta trendrapporten om manligt mode som jag skriver åt Jonas, skriva klart mitt arbete om händelserna i Ådalen 1931, överraskande intressant! och sedan ta och kika lite på OC.


Dagens outfit:
Duvblå ballongkjol, Topshop
Beige handgjord t-shirt, Iron G ifrån Rom
Svart cashmere-kofta, ifrån Paris
Svart skepparkavaj
Randig sailor-bikini
Vit väska m. blå scarf
Vintage-pärlörhängen
Hemmagjort armband
Loafers
Solglasögon




SHIP AHOY! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhhh, jag rent ut sagt AVGUDAR din ursnygga t-shirt. Precis min typ av smak när det gäller design och tryck på t-shirtar :)!

Postat av: Caroline

Jag gick också och upptäckte denna vår att jag blivit pollenalergiker! Ussh!

2006-05-09 @ 21:49:15
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: maja

snygga kläder, onaturligt leende...

2006-05-10 @ 16:01:11
Postat av: Bells

Jessica: TACK!
Caroline: usch, det suger!
Maja: allting kan inte vara perfekt!

2006-05-10 @ 19:54:03
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Gullig outfit :)

2006-05-10 @ 21:15:29
URL: http://mathildas.blogg.se
Postat av: Jonas

Haha;) Tack som fan för trendrapporten bella!!=)

asnica kläder btw;)

2006-05-10 @ 22:03:11
Postat av: Bells

Mathilda: ny i bloggen? well, thanx!
Jonas: du vet att jag älskar mode, och trendrapporter är min grej. Så vad säger du om Peter Doherty-treden då? ;) tack!

2006-05-10 @ 22:48:08
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hannah

Jag klarar inte av Mr Doherty; usch!!! Förstår bara inte hur ubersöta Kate Moss kunde falla för ett sådant drägg...

2006-05-10 @ 23:13:58
Postat av: Bells

Hannah: jag gillar hans musik, länge leve Babyshambles! men utseendemässigt, dräggcharmigt och lite farligt som Depp, men nja, inte den typen jag skulle dejta!

2006-05-12 @ 18:13:20
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback