Söndag kväll

Jag har alltid en tendens att titta på ett OC-avsnitt för mycket, men frankly, det är svårt att låta bli. Hur som haver, vill jag bara slå ett slag för musik i den hypade tv-serien för trots att manuskvalitén sviktar så är musiken fortfarande lika smashing. Kanske för att en passar mig perfekt? Just nu går Paint the silence  - South på repeat i min iPod ur The Model Home Mix. Ladda ner ifall ni inte har den i er playlist redan.

Mysig kväll hemma i min lugna vrå efter ett lov utan ensam-tid. Nersjunken i soffan, först titta på
The Notebook som alla nog vet är en av världens bästa filmer. Citatet: "I Notebooked him" är vanligt förekommande i dejtsammanhang och inte ett sammanträffande att samma citat uttalades i ett One Tree Hill-avsnitt för inte allt för många veckor sedan, vilket bara visar på vilken fantastisk film det är!
Sedan OC-marathon för mig själv i mörkret med mina absoluta favoritmän Ben&Jerry. Frågan är bara vem av dessa utsökta godingar jag ska gifta mig med när jag blir stor? Ben eller Jerry? När kombinationen är så delicious...

Ledig ifrån skolan imorgon, så skönt!  

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh du har så rätt när det gäller The notebook, världens bästa film! Gråter varje gång jag ser den..=P Och vill bara säga att du skriver jättebra, hehe skrattade åt det du skrev med Ben&jerry =P ha det bra!=)

2006-05-29 @ 00:06:13
Postat av: Jooey

Hmm man kan ju inte titta på ett OC-avsnitt förmycket.. ;D

2006-05-29 @ 12:34:25
Postat av: johanna

var har du köpt den vita t-shirten som du hade i ett tidigare inlägg? du sa att man kunde ha den till leggings

2006-05-29 @ 13:19:56
Postat av: Love - bror till Odd

Jag såg din bror idag!

Postat av: Emelie.

OC OC OC
skickar dig adressen till alla låtar sen.
Ship ahoy!

2006-05-29 @ 17:58:29
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Mimi

Haha, är inte både Ben och Jerry döda i hjärt/fetma-relaterade sjukdomar?

2006-05-29 @ 19:16:48
URL: http://mimis.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan tipsa om Sufjan Stevens- For the windows in paradise. Också en oslagbar OC-låt!

2006-05-29 @ 20:28:32
Postat av: Bells

Maria: verkligen, en snyftare!
Jooey: precis
Johanna: på Zara
Love: jag med, han sitter i rummet brevid ;) så du bloggar också?
Emelie: YES!!
Mimi: det var mer figure of speach, men du har säkerligen rätt ;)
Anonym: thanx

2006-05-29 @ 20:33:31
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback