Onsdag - tummen upp

Idag:
- Dramaföreställning på morgonen, hello MVG vi var ypperliga enligt min dramalärare! Pepp!
- Francesco Vittorio Kovacs var och föreläste på min skola om sin tid i Gulag-lägren. Har redan sett föreläsningen en gång tidigare men han var lika bra, om inte bättre den här gången!
- Jag gick på mattelektionen trots att det var frivilligt och har äntligen fattat Y=KX+M, yeey!
- Dansshow och en massa darlings i publiken! Älsklings-My, Darling-Jade, Anna, Li & Nicci och jag och Lova dansade liiite extra för dom. Alla nummer gick jättebra, fick beröm för moderna dansen också. Great! Helt i extas, så bra gick det! Bara en föreställning kvar, på fredag, lite sad but totally true. Fick en stor röd ros också, och jag älskar att få blommor! <3
- SG's release-party är inställt på fredag, poor Jade och de andra involverade. Jag tycker uppriktigt synd om dom att det skulle bli såhär, men vet ni vad? Deras livsstilsmagazine lanseras ändå och det kommer bli bäst!


Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Off-white spetstopp m. Chloé-feeling, MQ
Svart cashmere-kofta
Stora rosa pärlörhängen, vintage
Gröna ballerinas, Longchamp

Ignorera brutalt ful frisyr & synliga gröna steps, bilden tog post-dansshowen.


SHIP AHOY! <3

Kommentarer
Postat av: Jade

TACK BELLA

Postat av: Jade

TACK BELLA

2006-05-17 @ 22:24:05
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bells

Jade: varsegod babe!

2006-05-18 @ 21:08:59
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback