Onsdag - Oh happy day!

Har haft 1 seriös lektion idag, läs det en gång till, jag har haft 1 seriös lektion idag! Lycka! Tyvärr spenderades tiden i skolan ändå på grund av olika anledningar, men still, så skönt!
Lunch på Ciao Ciao med Empan och Emelie K. jättemysigt måste jag säga, även om jag som vanlgit åt alldeles för mycket nybakat lantbröd. Vidare till skolan och planering av lovet, toppen!

Nu har Vici anlänt hit för att bo här hela tiden och allt är frid och fröjd.
Ikväll blir det OC-marathon och sleep-over hemma hos mig med chicsen, man bör trotsallt börja lovet med en lugn kväll för att orka resterande.


SHIP AHOY!

Kommentarer
Postat av: Mycket okänd person

Hare så kul i helgen, å hare inte allt för roligt..
www.string-emil.de

2006-05-24 @ 23:06:22
Postat av: Jenny Kullin

Trevlig Helg :)

Postat av: hanna

oh, OC-maraton, vilken lycka, det innebär ju mångamånga timmar seth cohen, och det är underbart. jag tar alltid fram oc-boxen och ser ett avsnitt när jag behöver lite ögongodis för att bli på bättre humör.

2006-05-25 @ 16:25:58
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se
Postat av: Emelie.

Lugn kväll. Varför sa du inte åt mig att ta det lugnt första kvällen innan det nu är försent.... puuuh

2006-05-25 @ 17:11:48
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Hannah

Går ni på CiaoCiao eller CiaoCiao Grande?

2006-05-25 @ 22:10:04
Postat av: Bells

Mycket okänd person: ok.
Jenny: thanx, detsamma
Hanna: mums!
Emelie: din kväll lät ändå toppen!
Hannah: vet faktiskt inte, den som ligger vid kyrkan, nära Östermalmstorg

2006-05-28 @ 16:28:35
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ok, det är Ciao Ciao Grande. Ciao Ciao ligger faktiskt närmre Östra!!!

2006-05-28 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback