och så kliar det i fingrarna igen...

Favoritcafé: L'Angolo
Favorittidning: Brittiska VOGUE
Största saken som händer i sommar: Ayia Napa, Lina kommer hem ifrån USA <3 & Roadtrip i USA
Favoritplagg i garderoben just nu: alla mina nya ballerinaskor
Längd: shortie, 164 cm över havet
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson, helt klart
Vanligaste färgen på mina kläder: klassiska färger, gärna marint om sommaren.
I sommar kommer jag att gå klädd i: shorts och bikini
Men absolut inte i: långa boho-kjolar, inte förra sommaren och inte i år heller
Byxa eller kjol: Byxor
Så många skor har jag: 15 par kanske?
Sminktips till allmänheten: Less is more, skippa foundation och annat spackel
Om du fick ett plagg, en väska och ett par skor gratis, vad skulle du välja? Marc Jacobs-skor och gärna en Fendi B-bag
Senast utlästa bok: Simply divine - Wendy Holden
Mitt rum kan beskrivas som: mycket saker, men välstädat
Mig själv med tre ord: Ett stort leende
Jag tränar: Dans 4 gånger i veckan, just nu: gym
Jag ville bli när jag var liten: Prinsessa såklart!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nöjd
Är det nåt du absolut inte äter: inälvsmat
Kläder just nu: Stuprörsjeans, vitt ribbat linne, randig långärmad tee
Musik just nu: Oasis - What's the story morning glory
Vad sa du senast: "Hejdå Lova"
Favorit-hangout: med pinglorna
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-talet
Fisk eller badkruka: En blandning tror jag
Hur många kuddar sover du med: 3 stora dunkuddar
Favoritväder: Solsken och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, mobiltelefon och vatten
Spelar du nåt instrument: hade en period som gitarrtönt i mellanstadiet
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska, helt klart.
Sparare eller slösare: slösare, jag kan verkligen inte spara.
Bästa film: Borta med vinden
Kommer du ihåg din första kärlek: privat privat, men ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Räknas "bög"-Arman?
Tror du på mirakel: Nej, vår personliga lycka ligger i våra egna händer
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag hoppas så ja
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, så cynisk är jag inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: ja!
Snarkar du? nej det tror jag då inte...
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? sådär, jag är trotsallt rätt tjejig av mig.
Äckligaste insekten: sniglar och maskar
Största svaghet: I have trust issues
Det här är jag bra på: mycket
Bästa bok? Jag är en sucker för chic.lit.
Vad vill du jobba som? Journalist
Chips, morötter eller godis? Chips, friterat är min grej.
Pizza eller hamburgare? Hemmagrillade hamburgare är yummie
Skriver du dagbok? räknas bloggen? annars ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag är redan piercad
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : välstädat!
Gungar du på stolen? Nej?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? kanske, om jag vågar
Vilken hand håller du gaffeln i ? som en amerikan
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? ja, för mycket
Gillar du att sjunga? absolut, men duktig? inte direkt!
Anser du att du är stark? njae, jag är rätt klen faktiskt, men jag jobbar på det!
Brukar du sola? solen, solarium, jaa.
Vad gör du om du får hicka? ?
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? thé
Har du en besatthet? många obsessions


Fyll i ni med och länka till er blogg så jag kan läsa.

Kommentarer
Postat av: Iza

apropå chic-lit jag läste precis ut djävulen bär prada på svenska o den var så underbar, eller så var den det för att den sysselsatte mig på bussen...

Postat av: hanna

i loves this, jag snor det från dig nu!

2006-05-29 @ 16:50:53
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se
Postat av: Sandy

done!

2006-05-29 @ 18:36:04
URL: http://sandysblogg.webblogg.se
Postat av: Bells

Iza: det är en riktigt underhållande bok, men den är snäppet bättre på engelska!
Hanna: yes, do that!
Sandy: I'll check it out..

2006-05-29 @ 23:03:24
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback