Måndag - sommarvärme!

Oh, sommarvärme ute idag! Vilket innebar jeansshorts, inte så minimala som Lova tyckte att de var då hon fällde repliken "Bella glömde du dina byxor hemma?!" imorse i korridoren, vitt ribbat baslinne och oversized beige kofta.

Dagens stora plus: sommarvärme och hallonpaj på en handduk i Humlegården för att bättra på solbrännan med mina favorit östraflickor och en liten södra latinare, toppen!
Annars kan jag meddela att jag gör studentflak debut också med Emelie K. och chicsen på Rickards flak den 2/6 då Östra springer ut, det kommer bli kul! Inbjuden på inflyttningsfest. Ska köpa nya svarta ballerinaflats imorgon. Kul det med!
Sedan avslutades denna jättebra dag hemma hos My där vi chillade, åt ofantliga mängder sötsaker och målade lite på en hurts i hennes rum, mysigt.

Utan att orka skriva mer kan jag konstatera att jag har haft en jättebra dag!
SHIP AHOY! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ingen dagens-outfit?

2006-05-08 @ 22:17:46
Postat av: Bells

Sofia: nope, ingen dagens outfit, kom hem för sent för att fotografera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback