Måndag - iskalla vindar och stress

Idag:
- Ställde väckarklockan 1 timme för tidigt = missade sovmorgonen, illa!
- Onödiga lektioner.
- Sömnbrist (as usual?)
- Mysigt på skoltrappan i vinden med flicksen, diskuterandes outfits inför fredag.
- Övade dans med Lowa på idrotten, goodie!
- Bröt mitt "nyttighets-löfte" med en cigarett, dubbelt så illa.
- Drama efter skolan
- Iskallt utomhus, what? Jag längtar efter min vinterjacka.
- Shopping till dansen: coach-tejp & gult sidenband.
- Nu: DANS!




Off-white oversized linne, Gina tricot
Duvblå kofta, H&M
Guldfärgat halsband m. olikfärgade pärlor
Pärlörhängen
Ljusa jeans, Wrangler
Beiga canvas/skinn-loafers, Tod's

SHIP AHOY!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar dina loafers, jättefina!

2006-05-15 @ 18:27:32
Postat av: D

brukar spana på dig i skolan ibland, du är sjukt söt när du ler;)

2006-05-15 @ 18:41:25
Postat av: hmm

vaddå utsvängda jeans, helt fel... snälla gumman:P! fint annars.

2006-05-15 @ 19:35:01
Postat av: Jade

Missade sovmorgonen jag med kan jag trösta dig med. Hade hela dagen med onödiga lektioner. Är osäker på outfiten jag med, medans du vet vad du ska ha.

HA, jag visste att du inte skulle klara det, jag är elak jag :D

Postat av: Bells

Nathalie: tack, Tod's är bäst!
D: haha, tack.
Hmm: töntig du är som inte står för dina åsikter, well jag kan trösta dig med att jag inte bryr mig för jag tycker att det passade till dagens slappa kläder, plus att ljusa bootcut-jeans är på väg tillbaka ;)
Jade: USCH, jag har ingen karaktär!

2006-05-15 @ 21:26:49
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Anonym

vilken lyckost du är som har ett par tod's...

2006-05-16 @ 11:46:36
URL: http://saramakabara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback