Lördag - picknick, södermalm & secondhand

Alldeles för lite sömn, usch! Småbakis också till råga på allt, inte en trevlig kombination när man vaknar av att grannbarnen hoppar och skriker på sin studsmatta. Jag hade lust att halshugga de små liven måste jag erkänna. Men upp ur sängen orkade jag i alla fall och på med en somrig outfit för det stod picknick i Vitabergsparken på schemat.
Josefine, Victoria, jag och Sofia begav oss i samlad trupp till södermalm med iPod, högtalare, handdukar, massor med mat, frukt och dricka för årets första riktiga picknick och det var så pass varmt ute att jag kunde sola i bara bikini utan att frysa! Det bör tilläggas att jag är extremt kallblodig och fryser nästan året om. Sensation med andra ord!
En liten shoppingtripp blev det också eftersom Vitabergsparken ligger vid Stockholms bästa secondhandkvarter. Förövrigt hade Tjallamalla fått in jättemånga fina sommarklänningar för er som är på jakt efter något lite udda men det enda jag inhandlade idag var en generationsroman jag hade tänkt att läsa imorgon i solen ute på min tomt, hoppas hoppas!
Ikväll blir det antagligen filmkväll hos mig, mysigt.






SHIP AHOY! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vitabergsparken är bäst!

Postat av: Hannah

Hur kommer det sig att du spenderar så sjukt mycket tid på söder?

2006-05-06 @ 21:41:02
Postat av: Vici

Hej darling! D var så mysigt i vitan;D snynd bara att jag var tvugnen att springa iväg och jobba. Men d var trevligt;D puss

2006-05-06 @ 23:44:38
URL: http://victoria89.blogg.se
Postat av: Bells

Sofie: den är mysig, men Humlegården och Djurgården slår faktiskt det mesta.
Hannah: jag gillar södermalm på vårkvisten, och idag kändes Vitabergsparken som ett bra alternativ.
Vici: yes, så mysigt!

2006-05-07 @ 00:22:20
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hannah

Mmm, håller med ingenting slår Djurgården. Jag ror på Djurgården varje helgmorgon; urmysigt!!

2006-05-07 @ 02:43:37
Postat av: Frida

Fina bilder! Det ser riktigt skönt ut det där!

2006-05-07 @ 15:35:32
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: Bells

Hannah: låter mysigt :)
Frida: tack, det var det!

2006-05-07 @ 20:02:49
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback