Intressant kväll...

- Spännande sanningar har avslöjats, om både den ena och den andra i min närhet.
- Träffade äntligen den omtalade Felicia och spenderade alot of time på en spis, pratandes med henne.
- Mr L. Marx (f.d Mr Schteek) har blivit vänster och gått med i AFA, chock!
- Samma man står för en hel del av alla "elaka" kommentarer i min blogg.
- Isbitar är gott att slicka på mellan vodkashot-rundorna.
- Mr. Väluppfostrad tillåter inte tidigare nämnda F att köpa helvita Converse (vilket är sjukt snyggt!).
- Poor Emelie K. som har dumpat sin 30-åriga italienare, haha!
- Haschrökande mälarhöjdare ackompanjerade mig på tunnelbanan hem, intressant...
- Lovas bästa vän tillhörde skaran som mitt gamla på g hookade up med när jag var out of town.
- Träffade Frodolas igen.
- Kvällens samtalsämne var C och hans bravader?
- Okänt folk ute i Älvsjö ser fyller alltid i med mitt efternamn när jag presenterar mig, how come?
- Karln som hade festen verkade vara spårlöst försvunnen.
- Att ha sex på toaletter är skabbigt, fy skäms på er som hade öppen dörr, haha!
- Tjejmiddag hos Lova innebär för mycket mat, men en sjukt trevlig stämning!
- Lovas flicks var mycket trevliga.
- Fabis spåtantsfasoner fick vi smak på idag igen, spännande spännande! så vem är du mystiske karl i min närhet som jag kommer falla för inom 6 månader, träd fram!
- Alla tränande idrottsmän verkar röka och kröka mer än alla andra män?
- Träffade Östras fulaste backslick, illa grabben.
- Tydligen läser hela södra latin min blogg?
- Kvällens raggningsreplik var: "du tjejen, har du en tändare?"



Jag ska upp om jättefå timmar och en mer detaljerad beskrivning av kvällen kommer, tro mig!
Till alla där ute så länge:
- Ja, jag tycker om att blogga.
- Ja, dagens-outfit är coolt vad än ni säger.
- Ja, jag har spärrat ditt IP Mr. L Marx.
- Ja, alla smygläsare som erkände sina synder ikväll, kommentera!
- JA JA JA det här är min blogg och mina regler!



Uppdatering: vårfåglarna kvittrar ute och jag har fortfarande inte hoppat i säng, lyckat Bells lyckat. Men en viss karl, med ett visst dubbelnamn envisas med att sitta och fyllesvamla på msn... hm?

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! titta jag kommenterar till och med nu! :) fan jag är ärad, jag står med i bloggen!
pussar!

2006-05-06 @ 03:02:53
Postat av: Bells

Felicia: din lilla fuskare, du kan knappast ha gått hem?! ;) Hur som helst, trevligt att träffa dig idag!

Postat av: felicia

nej,jag erkänner jag åkte buss! ;) det samma!

2006-05-06 @ 11:06:05
Postat av: Dinkelspiel

Du åkte tunnelbana felicia!

2006-05-06 @ 12:26:14
Postat av: Bells

Felicia: jasså! jag sa ju att det var för kallt och långt att gå hem!
Dinkelspiel: haha, det är kul att du kommenterar med det namnet måste jag säga!

2006-05-06 @ 17:01:02
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Felicia

japp, det var för kallt och ja, jag åkte tunnelbana ocskå!

2006-05-06 @ 17:58:46
Postat av: Anonym

Det här är MIN blogg och MINA regler!!! Muhahahaha

2006-05-06 @ 18:25:22
Postat av: Bells

Felicia: förstår det!
Anonym: ok?

2006-05-07 @ 00:24:54
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Jade

Anonyma människor är patetiska människor

2006-05-09 @ 00:16:50
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bells

Jade: du har rätt!

2006-05-09 @ 08:19:58
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Anna

En mystisk man i din närhet du kommer falla för inom sex månader? Läskigt? Det verkar vara din nuvarande boyfriend?

2006-12-18 @ 00:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback