WHAT'S IN MY BAG

Har blivit utmanad att hoppa på den nya bloggtrenden startad av Ytligheter-Eleonore, nämligen att visa vad man har i väskan och sagt och gjort tömde jag ut innehållet ur min vinröda Longchamp "Le pilage"-bag:


whats in my bag

1) Nya numret av svenska GLAMOUR
2) Kalender, can't live without it!
3) Mobiltelefon
4) Necessär med allt vad en flicka kan behöva
5) Halstabletter och mintpastiller
6) Puder ifrån Isadora, bra budget variant
7) Spegel med gulligt motiv ifrån Sephora
8) Rosa läppglans "Framboise" ifrån Lancôme, beige concealer, rosa läppglans "Tutti frutti" ifrån Chanel, Idomin läppsalva.
9) Solglasögon á la Nicole Richie ifrån H&M
10) Nycklar
11) iPod mini
12) Plånbok ifrån Gucci
13) Hårborste av svinhår ifrån Björn Axén


Vad har ni i väskan?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, efter påtryckningar över MSN så lovar jag att en liten "öppning" av min väska kommer, snart!

Postat av: Jossan

Hejhej, sorry om jag inte hållt löftet om att kommentera mer men nu har jag åtminstone några dagar mellan Barcelona och Prag som jag kan utnyttja till att ge dig några kommentarer...
Grattis på födelsedagen, det låter verkligen som en toppendag. Men jag blev förvånad över att du fyllde sjutton, trodde du var 88. För visst går du väl i tvåan?

2006-03-26 @ 16:20:30
Postat av: Hanna

Jätte söta små fynd måste jag bara få säga!
Du är ofta på "L'Angolo" va? Jag har hört att det är underbart gott där, men vart ligger det?
Tänkte nämilgen ta en runda förbi där efter jobbet imorgon. :)

2006-03-26 @ 19:02:28
Postat av: Odd the mod

Tjena på dig bellson mandela!

I min väska har jag mest grus, en mp3spelare och godispapper, i bästa fall kanske jag råkat spilla något i den (kaffe kanske) så att det också kan räknas till innehållet!

JAg har också fixat en blogg! kolla upp den!
den är ny sen igår så jag har bara skrivit två inlägg

2006-03-26 @ 19:10:41
URL: http://pennan.blogg.se
Postat av: Bells

Josefine: sounds like a plan!
Jossan: Barcelona och Prag lät inte helt fel! Semester? Nope, jag är ynka 17 och går bara i ettan.
Hanna: Tack! Yes, L'Angolo är mitt stammisfik, jag är jämt där. Östermalm :)
Odd the mod: HEY ODD! :D Kul att se dig i bloggen, och jag länkar till dig i ett inlägg här över. Well, time to get seriös och fotografera din väska också ;)

2006-03-26 @ 21:39:30
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Jossan

Hmm, undrar varför jag fått för mig att du går i tvåan? Fast iförsig, känner en hel del i JO2 så det hade ju varit konstigt om du gått där också...

nä, semester var det inte, utan en skolresa. Fast grymt kul var det i alla fall

2006-03-26 @ 22:20:54
Postat av: Bells

Jossan: ingen aning! aha, trevligt :) var går du någonstans? också Östra?

2006-03-26 @ 23:13:42
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hanna

I know, men lite mer exakt kanske? ;) vilken gata, och nummer?

2006-03-27 @ 20:34:14
Postat av: Bells

Hanna: oh no, jag vill inte gärna lämna ut hela adressen till mitt favvofik, tyvärr, men det är redan nu crowded.

2006-03-27 @ 22:22:09
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Elica

åh, jag vill också ha en ipod!

2006-03-31 @ 08:01:43
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Anonym

!
du har bara precis rätt saker i din väska,grymt kul! det är kul att du lägger upp bilder på hur din väska ser ut, oseriöst?-tja, med en allvarlig underton skulle jag nog uttrycka mig i så fall. det är klart att man vill visa upp sig och förklara att man har ett liv-för det verkar ju du verkligen ha!

2006-03-31 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback