Söndag - sunshine in my hair.

Upp med tuppen, redan klockan 07.15 imorse (glöm inte tidomställningen, så klockan var egentligen bara 06.15) för att skynda iväg till Globen där lillebrorsan spelade finalen i VI-cupen i hockey med sina Huddingegrabbar. Well, the lost, men det var rätt kul ändå att sitta och hurra på ett gäng 93or. Fast att gå upp så tidigt var förstås desto värre...Särskilt eftersom vänner till mig som inte tog det lugnt nu i helgen inte ens hade gått och lagt sig vid den tiden. Bells blir avundsjuk, jag hatar att ta det lugnt när det inte är frivilligt. Varken Empans eller Jades partyberättelser låter helt fel i mina öron!

Power-nap när jag kom hem igen, sedan var det dags för avverka dagens to-do-list, matteplugget stod högst upp. Hann även sy mina sidenband och springa ut på en prommis i det soliga vårvädet, mysigt! Resten av dagen har varit lugn, mycket pluggande och äntligen verkar Matte B räta ut sig också, lite mer klarhet, äntligen!
Hemma-SPA för hela slanten också. Bodybutter ifrån Bodyshop is the shit efter badet kan jag meddela, mums för papaya!

Dagens slappis-outfit:
Ljusa stuprörsjeans, Miss sixty
Vitt ribbat baslinne, Filippa K
Brun hoodie, H&M
Vit pashminasjal, ifrån Dubai
Stora pärlörhängen
Flätat brunt skärp





<3

Ps. har lovat att tipsa om en vän till mig som börjat blogga, läs Odds blogg här!

Kommentarer
Postat av: hahaha

asså du måste fan varit mobbad i hela din skolgång, töntigare kan det fan inte bli!

'dagen outfit' hahaha TÖNT!

2006-03-27 @ 13:20:31
Postat av: sanna

undrar lite över en sak här. hur tycker du att det är på östra? trivs du? är det bra folk, och vilket program har det roligaste folket?

2006-03-27 @ 14:13:32
Postat av: Bells

Hahaha: du är tydligen ny i "blogg-världen" och uppenbarligen är du den mobbade av oss två. anonyma töntar har jag ingenting till övers för.

Sanna: Jag trivs superbra på östra! passar perfekt för folk som vill ha mycket seriöst plugg och party på helgerna. roligaste folket går nog juridik eller ekonomi faktiskt.

Postat av: Melissa

"roligaste folket går nog juridik eller ekonomi.." som mig hihi =P Juridik is the shit!

2006-03-27 @ 17:20:21
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Jade

Ja, våran klass är iaf inte mycket att hurra för :p

2006-03-27 @ 17:23:05
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bells

Melissa: aha, en östris till i bloggen!
Jade: haha, inte min heller! ;)

2006-03-27 @ 22:21:33
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hedin

blir så trött på folk som #1...

mycket snygg kombination med hooden och schalen färgmässigt.

sen kan jag ju inte instämma i att östra är en seriös skola, EG is the shit :)

2006-03-27 @ 23:07:16
Postat av: Bells

Hedin: Tack! Du vet, allting är relativt, och östra är en relativt seriös skola ändå ;) jasså minsann, EG :)

2006-03-28 @ 06:58:52
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback