PLAY WITH THE CAMERA

Jag har lovat att fotografera mina senaste shoppingfynd (inte många för jag försöker cut back litegrann inför den seriösa vårshoppingen som snart sätter igång) samt fotografera min nya älskling, min nya silverfärgade laptop jag bloggar ifrån numera.




Min nya leksak och älskling som har såpass bred skärm att den passar perfekt till allt ifrån skolarbeten till OC-tittande i sängen, toppen!




1) en japansk handgjord sidensjal som jag fyndade på secondhand här om helgen. passar perfekt då man vill få en lite mer glamourös outfit på en sekund. och ja, den är riktigt mjuk och härlig också.
2) ett par ljusa loafers i canvas och skinn ifrån TOD's. även det ett secondhand-fynd. perfekta vårskor!
3) jag föll pladask första gången jag såg dom här äppelgröna ballerinaskorna ifrån Longchamp som är så pass billiga att du kan köpa flera par!

har även inhandlat en del vårkläder, men dom får ni se på bild när dom blir "dagens outfits" då våren slår igenom på riktigt. hoppas hoppas snart!


<3

Kommentarer
Postat av: hej

vad kostade longchampskorna?
tack på förhand:)

2006-03-26 @ 17:10:16
Postat av: Victoria

Datorn ser svinhet ut!;D Jättesöta andra saker darling!;D Du har underbar smak! puss

Postat av: Bells

Hej: ca. 400 kr, ett kap!
Victoria: yes, thank you!

2006-03-26 @ 21:37:22
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Mimi

(Såhär i smyg, för att det är riktat bara till dig.)

Jag har kommit på varför jag gillar din blogg mycket bättre än de andra i "samma kategori".
Varför? Jo, även fast jag inte känner dig så kan jag dra slutsatsen att du har självförtoende. Något som jag nästan inte ser hos någon annan bloggare (förutom de som jag känner).
Många verkar blogga enbart i syfte att få bekräftelse. Du verkar inte behöva det.
Så en eloge till dig för det!

2006-06-27 @ 23:27:09
URL: http://mimis.blogg.se
Postat av: Bells

Mimi: TACK så mycket, din kommentar gjorde mig verkligen glad! Och du har rätt, jag har en stor dos självförtroende vilket verkar sticka i mångas ögon när jag bloggar.
För övrigt så räknar jag din blogg till en av de absolut bästa jag läser (och jag läser många) för du har ett fantastiskt språk och sätt att skriva!

2006-06-28 @ 11:29:25
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback