Lördag - frosseri i våfflor

Att vakna av att två småkusiner slänger sig ovanpå dig i sängen kan låta som en idyllisk situation men nejtack, det är bara otrevligt om man har en släng av dåligt morgonhumör och det har jag om jag inte har fått mina 9 timmars skönhetssömn.

Efter att jag vinkat av släkten som skulle åka tillbaka norrut igen så åkte mammi och jag in till stan för att byta storlek på Busnel-koftan samt gå på vårens viktigaste uppdrag - solglasögonjakt! Massor med olika bågar och nästan ångest när det gäller att göra ett sådant viktigt köp, men tillslut endades vi om ett par urfina stora brunmellerade bågar ifrån Giorgio Armani som kommer se très chic ut på playan. och någonting säger mig att jag rätt frekvent kommer låna dom...
Bodyshop nästa för att inhandla bodybutter, Lova har gjort mig besatt! och eftersom det finns så många mumsiga dofter så fick vi stå och prova både länge och väl innan vi kunde enas om papayan. Yummie!

Vidare till L'Angolo för våffelfika med flickorna som skulle prata hemlisar angående mitt födelsedagsfirande, ooh! Efter ett lass med våfflor och mjölk så begav jag mig ensam ut i solskenet igen för att åka hem.
Kvistade in på Sevvan och inhandlade nya numret av svenska Glamour! Ser rätt bra ut faktiskt även om jag gillar mer renodlade modetidningar som Elle och Vogue. Påminner rätt mycket om Cosmopolitan? Well, någon prenumeration blir det nog inte, men att köpa ett nummer här och där, absolut! Behändigt väskformat om inte annat.

Ikväll blir det hemmamys för hela slanten och tidig sänggång. Dags att jaga förkylningen på flykt!


Dagens outfit:
Ljusa stuprörsjeans, Miss sixty
Vitt ribbat linne, Filippa K
Rosa långärmad tee, H&M
Handgjord japansk sidensjal, vintage
Silverarmband, ifrån Jokkmokk
Stora rosa pärlörhängen, vintage





<3


Kommentarer
Postat av: Jessica, Empans kompis :)

Grattis i efterskott, hoppas att du fick en bra dag! :)

Å krya på dig!Kram

2006-03-25 @ 20:27:22
Postat av: Bells

Jessica: TACK så mycket! Roligt att se dig i bloggen också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback