SWEET TASTE OF SUMMER

Nu är det inte långt kvar, för snart är det semester! Och då talar jag om riktig semester, utan datorer eller mobiltelefonen som ringer stup i kvarten. Riktig semester är skärgården, en bra bok i knäet och solglasögonen på nästippen medan havsbrisen rufsar om i det helt ostylade håret. Precis, en sådan semester längtar jag efter.
Imorgon bär det av till Dalarna för att fira midsommar med släkten, och efter det gör jag en helomvändning och
beger mig ut i skärgården till landstället vilket kommer leda till begränsat bloggande.

Hur som haver, nu bär det av ut till djupaste Bromma för en sista träff med kompisarna!

Kommentarer
Postat av: gurkan

var i skärgården?

2006-06-21 @ 20:08:03
Postat av: Jen

Ha en tevlig midsommar helg ;D

Postat av: Linnéa

oh hoppas du får det bra! alltid skönt och ta ett brejk från allt var datorer och mobiler heter, fast efter ett tag får man grym abstinens..:P men, men hoppas du får det skönt :) Vart ska du?

2006-06-21 @ 23:11:56
Postat av: Josefine

Jag kommer ut till dig på Torö i sommar! :D

2006-06-21 @ 23:49:42
URL: http://josefines.webblogg.se
Postat av: Bells

Gurkan: Torö
Jen: tack!
Linnéa: jag ska till Torö, men först en tripp till Leksand :)
Josefine: oh yes!

2006-06-22 @ 01:28:10
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback