Sunny Sunday

Åh! Jätteskön och lugn dag idag. Bara legat ute i solskenet i min randiga bikini, ätit massor med frukt, lyssnat på musik och läst. Precis som söndagar ska vara när skolavslutningen står inför dörren!
Har även sytt upp min skolavslutningsklänning också, så nu är det fixat, skönt. För på tisdag går jag ut ettan. Smått surrealistisk känsla då allting har gått så fort, bara rusat förbi. Men samtidigt känns det så skönt att sommarlovet är på väg med Båstad, Ayia Napa & USA som förgyller ledigheten!
Trots att det inte är lov ännu så ska jag och Em inviga den riktiga sommaren ute på Djurgården ikväll med vitt vin och jordgubbar, mysigt.
Stygga flickor vi är med andra ord, eftersom det är skola imorgon..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, läser fortfarande din blogg nästan dagligen, så det är dumt av mig att kommentera den så sällan.
Men du, har du tid tycker jag att du ska läsa den kortroman jag skrivit under vintern, dels för att den påminner lite om "gossip girl" som du ju gillar, men också av andra orsaker...
vore kul om du tog dig en titt!

2006-06-11 @ 18:54:36
Postat av: Jade

Ayia Napa - oh my vad jag längtar.

Ni är inte bara stygga flickor, snart är ni alkoholister också! haha :D

Postat av: Bells

Jossan: låter jätteroligt, skicka den till [email protected] så ska jag ta mig en titt :D

Jade: alkoholist - javisst!

2006-06-11 @ 23:21:47
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Sandy

Vardagslyx, jag älskar det! Har förresten länkat till dig när jag bloggade om det ämnet, hoppas du inte misstycker. Ciao!

2006-06-12 @ 01:23:36
URL: http://sandysblogg.webblogg.se
Postat av: Sofie

alla älskar vi sommaren. vart i USA ska du till?

2006-06-12 @ 19:11:19
URL: http://www.sofiesofie.blogg.se
Postat av: Josssan

Oj, trodde att jag länkade till den, blev visst nåt fel, testar här då:

2006-06-12 @ 20:09:37
Postat av: Jossan

Men wtf, det här vill sig helt enkelt inte. Skriver det här: kortromanen.webblogg.se

2006-06-12 @ 20:11:26
Postat av: Bells

Sandy: absolut inte, vad roligt!
Sofie: roadtrip längst östkusten för att hälsa på vänner&bekanta.
Jossan: ska ta och läsa, respons och liknande ska det publiceras i den bloggen?

2006-06-12 @ 20:23:22
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback