Russian Nights part. 2


andy

...och här har vi Sveriges svar på
Baryshnikov


Kommentarer
Postat av: Sandy

Aaaa hahahahaha roligtroligtroligt =D

Postat av: Mr. Miller

vad ska man säga?
jag lovar att koppla honom nästa gång :D

2006-06-22 @ 01:03:53
Postat av: andy

ni ser på det här som något allvarligt och hemskt, det var bara härligt och fint.
förövrigt föredrar jag den förfinade verkligheten: http://visualizewithclarity.com/b.jpg

2006-06-22 @ 01:21:09
Postat av: Bells

Sandy: du ska se alla andra bilder på min dator...
Mr. Miller: Haha, eller så kan du också skaka dina lurviga till klassisk musik ;)
Andy: såklart det var härligt och fint, men din version, njaae, lite mer artsy kanske men heey man ser inte ditt ansikte!

2006-06-22 @ 01:29:13
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Mr. Miller

Bells - det är inga fel på varken mina extremt-sexiga, om jag får säga vad jag tycker, björnbyxor eller klassisk musik. :o)

andy - jag undrar om det var så du upplevde kvällen. ;o)

2006-06-23 @ 04:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback