Onsdag - Torsdag - Fredag

Onsdag - Oh rainy day. Vaknar upp och inser att planerna om bad och sol i Hammarby sjöstad inte verkar vara de allra bästa, lite tråkigt. Långfrukost med Empan och sedan bar det av hem till My där vi träffade några grabbar ifrån kvällen innan samt My & Sofia. Vidare in till stan där vi letade efter den perfekta födelsedagspresenten till Chris (och ja, vi hittade den!) innan det var dags att peppa Sarah lite extra inför hennes dejt och sedan återvända hem för middag.
Kvällen spenderades på södermalm, först med Lova och sedan med Jonas.

Torsdag - Mamma&dotter-dag, vilket innebar en hel del flängande på stan där vi fixade med bokningen till Ayia Napa, spanade på mobiltelefoner. LG's Roberto Cavalli special edition i guldfärgade ränder eller Sony Ericsson W810i, det är livets stora fråga. Lunch i Kungsan och eftermiddagen spenderades i Humlan. Kvällen? Fotboll! Sverige  - Paraguay innebar inte bara att vi jag spanade efter min lillebror och pappa på TV:n utan också ett gäng galna brudar som verkligen var insatta i matchen, och ja, även jag blev en fotbollsnörd för stunden.
Kvällen avslutades med en låååång promenad med My, mysigt!

Fredag - In till stan igen för att fixa klart Chris present och sedan fortsätta mobiltelefon-jakten. Hamnade slutligen i Humlegården i solskenet där jag fick min försenade födelsedagspresent av pinglorna <3 och mumsade på jordgubbar, mysigt. Kvällen spenderades hemma med mammi. Thai-take away och OC för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Jen

Thai-take away och oc låter helt underbart !
ha det så bra !

Postat av: Iza

jag vill ha LG's Roberto Cavalli special edition i guld, den är ju helt underbar =) eller nokias L'Amour kollektion är oxå wonderful

2006-06-18 @ 18:23:07
URL: http://isaabelle.blogg.se
Postat av: Sarah

Date:n gick bra! =) Så peppandet hjälpte ;)

2006-06-18 @ 19:04:56
Postat av: robbin

när är det du ska till ayia napa? :)

2006-06-18 @ 20:30:32
Postat av: Jade

OCH VI ÄR HEMMA, lever gör vi också :D

2006-06-19 @ 11:21:39
URL: http://lyxpiinglan.blogg.se
Postat av: Bells

Jen: det var toppen!
Iza: synd bara att båda telefonerna är lite stora för min smak.
Sarah: underbart
Robbin: 21-28 juli, ska du dit eller?
Jade: haha, synd vore det annars!

2006-06-20 @ 19:43:01
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: robbin

nä, jag var där två veckor sen! :D vilket hoytell ska ni bo på?

2006-06-24 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback