Lördag - Russian nights

Dagen spenderades på bästa möjliga vis: iklädd bikini låg jag och My ute i trädgården, lyssnade på "Paint the silence" på repeat och fixade det sista på Chris födelsedagspresent. Ja, för alla som har missat det så åker jag till Uppsala på måndag, ett riktigt äventyr med andra ord, haha!
Efter att ha vinkat av en stressad Sofia och My så blev det lite hemma-SPA för min del och rotande i mammis garderob efter accessoarer inför kvällens fest på södermalm.

En aning otippat men supertrevligt initiativ ifrån Lovas sida då vår pingla ställde till med party hemma i sin supersöta K-märkta lägenhet på söder! Det blev en sjukt lyckad tillställning där det dracks ett par ryska vodkashots för mycket och Andreas visade sina balettkunskaper, haha! Hur som helst kan jag lätt konstatera att Lovas fest var en av årets hittills bästa fester. Precis lagom intim känsla, lagom galet och extremt roligt!  För alla er som missade tillställningen, too bad for you för det var verkligen sjukt trevligt. Tack ytterligare en gång till Lova!

Som vanligt avslutades kvällen hemma hos mig vid mitt köksbord (eller snarare i TV-soffan den här gången...) med thé och nattmackor, denna gång med Josefine som sällskap.


Uppdatering med bilder kommer!

SHIP AHOY!


Kommentarer
Postat av: Johan

Vad ska man säga, asnice kväll:D

2006-06-19 @ 19:04:23
Postat av: andy

här dracks det inga shots för mycket, baletten bjuder jag på!

2006-06-20 @ 05:03:52
Postat av: Bells

Johan: oh yes!
Andy: haha, redigt bakfull dagen efter antar jag! du, jag har så snygga bilder ifrån den kvällen som hamnar i bloggen snarast ;)

Postat av: andy

jag blir aldrig bakfull! det du. så dragen var jag inte heller men det är härligt att ni tror det era svaga människor som isåfall inte ens vågar dansa balett utan lite alkohol.


oh and just for safety reasons... ironi

2006-06-21 @ 00:12:02
URL: http://visualizewithclarity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback