En oväntad upplösning

Mariaberget var planen tills jag stack näsan utanför dörren och träffades av en stor regndroppe i pannan, med andra ord var det dags att omstrukturera kvällens planer.
Hamnade först i Sjöstaden för att hämta upp en av mina OC-boxar som varit på vift innan jag och Sarah hamnade hemma hos Em där även Rickard var för att hjälpa henne packa inför Italien-resan. För er som vill se bildbevis på hur stökigt den flickan hade det, eller snarare hur fatal hennes packningsteknik verkade vara så kan ni spana in hennes blogg
här.
Mycket trevlig stund i alla fall och en välbehövlig paus ifrån regnet utanför.

Sedan startade vår resa kors och tvärs över Stockholm. Vi mötte upp Mr.Miller, Johan och Arman för att bege oss ut till djupaste Bromma, och vi hamnade där ett tag också ända tills Sarah tyckte att det var en bättre idé att åka hem till henne och dricka ett par drinkar. Sagt och gjort hamnade vi söder om stan efter en mycket lång resa som jag och Sarah spenderade igenom att sitta och sjunga högt på vår nya sommarlåt, haha.
Hos Sarah dracks det vodkadrinkar made by Bells, knaprades det på saltade soyabönor (tips tips tips till er som vill ha snacks med lågt GI-värde) och diskuterandes både lättsamma och allvarliga ämnen, med andra ord en perfekt lugn kväll. Kvällens eloge gick ändå till Johan som visade en mer känslosam manlig sida över ett par cigaretter ute på balkongen, sådant gillar vi!

Kvällen var annorlunda med mycket mysig och precis vad jag behövde, SHIP AHOY!

Kommentarer
Postat av: Joeyish

kvällen blev ju minst sagt oplanerad iaf :)

I and Mr.Miller did behave after you left ;D

2006-06-27 @ 17:09:59
Postat av: Mr. Miller

behave och behave.. vi hade inget val..
det var ju Sarah som tog fram piskan, och man käftar inte emot en tjej med en piska... ;)

i övrigt en extremt spontan kväll som ledde oss i många olika riktningar inom El Stockholmos gränser.

2006-06-27 @ 17:26:06
Postat av: Sarah

Kul att ni hade trevligt :) Eller du iaf. Mr. miller beskriver mig som en Cirkus-kvinna :D haha piskan å allt. Va la jag den förresten? :P

Sommartiiider, vi gliiider i sommartiiiider!

2006-06-27 @ 21:34:18
Postat av: Bells

Joeyish: haha, men trevligt var det! :)

Mr. Miller: hoppsansa, piskan och allt! och nu fick du faktiskt se lite mer av Stockholm än Bromma ;)

Sarah: Haha, jag lyssnar inte på någon annan låt nuförtiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback