Tisdag

Sista skoldagen! Så nu har jag officiellt lov med andra ord eftersom planet lyfter tidigt imorgonbitti till Cervinia för en julhelg med skidåkning, god mat och familjen.
Det märks att terminen börjar lida mot sitt slut när man leker "hänga gubbe" istället för att räkna matte c, vilket gjorde mig grovt irriterad eftersom jag tagit mig i kragen och pallrat mig till skolan 08.00 imorse. På naturkunskapen tillverkar vi badbomber, ibland undrar jag varför vi inte får håltimme istället för att göra meningslösa ting?
Dagen har mest spenderats med att slappa i TV-rummet på Östra eftersom lektionerna var betydligt kortare än vanligt. Passade på att köpa OC-säsong 3-boxen på vägen hem från skolan så någonting säger mig att en hel del tid kommer spenderas i soffan det här lovet innan pojkvännen kommer hem från USA. Jag är mer eller mindre besatt av serien så ett lov i soffan verkar mer än lockande, mjau. Jag behöver verkligen vila upp mig för såhär utsliten var det länge sedan jag var.

Ikväll väntar packandet och skrivandet av min sista skoluppgift som jag ska maila in senare. Och detta ser ut att bli det sista inlägget innan jag åker så jag passar på att redan nu önska er alla en GOD JUL och jag hoppas att det snöar på er här hemma i Sverige, att glöggen smakar som den ska och att ni fick den där Marc Jacobs-toppen i julklapp som ni så hett önskat er, arrivederci nu väntar Italien!

Kommentarer
Postat av: chris

"innan pojkvännen kommer hem"... jag är helt övertygad om att du kommer tvinga mig sitta och titta på OC med dig.

2006-12-19 @ 18:30:03
Postat av: Mr. Miller

du jag råkar faktiskt bara ha sett de nio första avsnitten av oc säsong tre...
så det är bara att ringa :o)
ha de så sköj i italien nu.
toodles

2006-12-20 @ 17:23:04
Postat av: Jess

haha, känner igen det där med hängagubben ist för att plugga, men antar att det lätt blir så när terminen börjar lida mot sitt slut, så skönt med lov! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback