Tiden bara springer förbi

Tisdag och lång sovmorgon fick åtminstone mig att vakna med ett leende på läpparna. Hann med långfrukost och läsa en rejäl bit i American Psycho innan det var dags att bege mig mot skolan och två slappa lektioner.
Dansade med Arman (som förövrigt fyller 17 idag!) och Lova efter skoldagens slut för att hinna koreografera klart vårt nummer till idrottspresentationen på fredag i aulan och jag måste säga att det går riktigt bra. Dessvärre behöver vi nog knåpa ihop en dansanalys om någon ska förstå temat i vår dans, men brutalt tufft blir det!

Fick en julklappspeng imorse så det bar ut på stan efter att dansandet var klart. Träffade upp Mammi vid Svampen och sedan bar det av ut i butikerna. Nu är nästan alla julklappar inhandlade och jag hann även med att plocka upp lite saker till mig; en bordeaux-färgad topp, ett skotsrutigt diadem, två par strumpisar och en bok. Så nu har även jag lite julklappar att öppna här hemma!
Passade på att slå in alla julklappar hemma så som man ska, så nu har jag roat mig med lackstänger, presentpapper och julklappsrim ett bra tag medan jag mumsade på stuvor och lussebullar. Äntligen börjar även jag komma in i julstämningen trots the lack of snow utanför mitt fönster.

Kampanjmaterialet inför MSU Östra Reals vinterkampanj går framåt och imorgon ska jag knata upp på Centralkansliet och trycka affischer, broschyrer och hämta pins. Ungefär det enda vettiga som för tillfället finns i min vardag. I skolan händer egentligen ingenting men ändå känner jag mig stressad och jag är mest där för att sitta av tiden måste jag erkänna, jag har helt enkelt tappat sugen.
Nu ska jag ändå försöka ta tag i engelskaläxan för att känna att jag har gjort någonting vettigt innan det blir middag, arrivederci!


annie leibovitz
Trots att jag inte har någonting att fylla min dag med så rusar tiden förbi,
jag bara faller som Vodianova och Tom Ford i ingenting.

Foto: Annie Leibovitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback