snälla sluta krångla?

Suck, webblogg har krånglat och krånglat hela veckan och nu har jag helt slut på ord så jag har absolut ingenting att säga än att meddela den glada nyheten att MSU Östra Real värvade 35 nya medlemmar igår (så nu är vi över 40 st i föreningen vilket borde göra oss till Östra Reals största förening?).

Ingen blogg på hela helgen för det bär av till Uppsala imorgon eftermiddag och jag är inte tillbaka i Sthlm fören på måndag. På tisdag bär det av till härliga Cervinia för frisk luft och lite alpinsk skidåkning, arrivederci!

Kommentarer
Postat av: ajajaj

cervinia hör inte till alperna, utan till dolomiterna.

2006-12-15 @ 17:24:09
Postat av: gustav

Föregående kommentator: Hurrah för allmänbildning!

2006-12-16 @ 01:16:23
Postat av: Anonym

Lyckost! Cervinia är hur fint som helst, var där för några år sedan! Gud vad avundsjuk jag blir på dig!

2006-12-17 @ 12:11:25
Postat av: Fredrik Johansson

angående vad ni skrev om vänstersympatisörerna som härjade på eran skola, så vill jag säga att jag är lika upprörd som ni. Det finns ingenting smutsigare än "rödingar" som vill ta friheten från den enskilda medborgaren. Härmed ger vi (sverigedemokraterna) er vårat fulla stöd i kampen emot orättvisan, och om det är någonting vi kan göra för att stödja MSU på östra real i denna fråga så ber jag er att kontakta oss på nr. 08-226677
För ett renare sammhälle och ett fritt sverige

MVH Fredrik

Postat av: Anonym

det är väl fan ingen som vill ha sverigedemokraternas stöd?!
lägg ner, lille vän.

2006-12-18 @ 16:37:34
Postat av: Fredrik Johansson

vi har ju uppenbarligen samma syn på pilitik, så varför inte?

2006-12-18 @ 20:33:33
URL: http://www.sverigedemokraterna.se/
Postat av: Gustav

Så Fredrik Johansson menar alltså att alla som inte sympatiserar med "rödingar" ska samarbeta med Sverigedemokraterna. Konstig syn på politik.
Nej du Fredrik, tack men nej tack. Sverigedemokraternas och Moderaterna samlingspartiets politik går i sär, bland annat när det gäller invandrar- och integrationsfrågorna.
Att Vi skulle vilja samarbeta med Er bara för att vi båda tycker illa om kommunister, finns inte på världskartan, än mindre den politiska.
Vi tycker inte likadant, punkt.

2006-12-18 @ 21:52:19
Postat av: Gustav

"vi har ju uppenbarligen samma syn på pilitik".
Så Fredrik Johansson menar alltså att Alla som inte sympatiserar med "rödingar" ska samarbeta med Sverigedemokraterna?

Tack, men nej tack Fredrik. Vi har inte samma syn på politik.

2006-12-19 @ 12:03:21
Postat av: Fredrik Johansson

Nej, det som jag menar är den moderata politiken inte skiljer sig så mycket från den sverige demokratiska. Ni tycker inte om bidrag, vilket det också finns en kommentar om på din blogg, vilket vi inte heller gör. Ni vill sänka skatterna, vilket vi också vill. OM NI ÄR MODERATER SÅ FINNS DET LIKHETER, MÅNGA LIKHETER!! T.EX. NI ÄR SVIN, OCH DET ÄR VI MED!!!
PEACE

2006-12-21 @ 11:59:14
URL: http://www.sverigedemokraterna.se/
Postat av: Calle

Hahahaha, ja tur att man är libertan och inte är ett svin då:P.
Känns inte som om Fredrik riktigt är Sverigedemokrat...
Jag tror på öppna gränser och frihandel, gör du Fredrik?

2006-12-24 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback