konsten i att fika hela kvällen

Konsten i att fika hela kvällen ja, det blev åtskilliga timmar på älskade Café 60 för min del nu ikväll med diverse pinglor som kom och gick. Det blev mängder av thé och skvaller, cigaretter och allvarliga samtal och jag stormtrivdes. Konsten i att träffa på gamla bekantskaper försökte vi oss på också då det dök upp både det ena gamla ansiktet efter det andra där på Sveavägen, men jag antar att det förflutna springer ikapp oss alla tillslut.

Imorgon väntar en mindre shoppingtur med Klasson, planering av nyår med Lova och en snabbis på bolaget med Empan. Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: syrran

Japp, på cafe 60 kan man verkligen fika bort en hel kväll i deras softa fotöljer :)

Postat av: Bells

Syrran: definitivt, vissa hävdar att det är på tok för sunkigt men vem tackar nej till en ho med thé för 24 kr samt mysstämning? inte jag!

2006-12-28 @ 02:24:58
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback