hall of fame

En ny person förtjänar att hamna i min alldeles egen Hall of Fame och det är definitivt min pojkvän som för tillfället befinner sig hos sin pappa i USA och som fick med sig en liten inköpslista dit.
Inga konstigheter alls då det mestadels innehöll vanliga saker som Victoria Secret Body Mist, Yankee Candles, Bumble & Bumble schampo och det efterlängtande med förbannade Smith's Original Rosebud. Jakten på mitt älskade läppbalsam visade sig bli lång och smärtsam men en stor puss förtjänar Chris för att han efter 5 timmars letande kom fram till att internetbeställa det var den ultimata idén för nu blir jag en lycklig Bellsi och han blir den första pojkvännen ever i min alldeles egna Hall of Fame!

Kommentarer
Postat av: Calle

Hurra för Chris!!

2006-12-30 @ 03:11:49
Postat av: gurkan

jag vill ha en sammanfattning av 2006!!!

2006-12-30 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback