Helgen i bilder

CENSUR är ordet man kan sammanfatta helgen med och därför kommer inga långa beskrivningar över vad som har hänt utan jag huvudevenemangen var Jades födelsedag (visserligen i torsdags men bilder kommer nu!), Sarahs middag och Josses kräftsskiva. Dessvärre finns inga bilder ifrån vilda eskapader inne i stan under lördagsnatten, men man kan inte få allt här i världen.
Enjoy!





En brutalt bra helg har det varit och en superbra kick-off på en förhoppningsvis brutalt bra termin med mina pinglor!

Kommentarer
Postat av: Jade

klart det blir en bra termin!! :D

Postat av: Amis

Hej Bella. Kan du inte visa vad du köpte under USA resan?

2006-08-27 @ 23:07:59
URL: http://amis.webblogg.se
Postat av: En trogen läsare

Jag bara måste säga att jag älskar din blogg! Så välskriven och intressanta detaljer! Jätte roligt med massa foton!

2006-08-28 @ 20:36:30
Postat av: Bells

Jade: oh yes!
Amis: det kommer, det kommer
En trogen läsare: namn, tack!

2006-08-28 @ 20:55:03
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Sofia

hihihi, najsiga bilder, fast dock inte på mig:P

2006-08-28 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback