Heey!

Nyheter ifran USA igen!
Passar pa att blogga litegrann varje gang jag far tillgang till en dator.
Uppskattas kanske? Forhoppningsvis!

Idag har vi legat pa stranden hela dagen och solat, badat och promenerat langst kusten har i Maine.
Ingen shopping idag inte, aven om jag kopte halva Ralph Lauren-affaren igar, men men, jag ska trotsallt skeppa hem saker med en bat med storsta sannolikhet for jag har kopt pa tok for mycket saker, haha!

Imorgon bar det av till Cape Cod dar vi ska stanna en vecka, sedan Washington och efter det hem. Landar den 19/8 hemma i Sverige igen.
Jag trivs sa bra har borta att jag aldrig vill komma hem igen, men heey jag saknar mina pinglor sa puss pa er!

SHIP AHOY!

Kommentarer
Postat av: Jade

DET UPPSKATTAS!

saknar

Postat av: Emelie.

vi saknar dig med darl.

2006-08-06 @ 14:09:59
URL: http://e1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback