What did ever happened?

Har fått klagomål ifrån diverse söta blondiner angående att jag är snål på att dela med mig av fredagskvällens anekdoter, så well här kommer några:

- De två flickor som satte sina bomärken vid Mikaelikyrkan är inte längre välkomna till himlen.
- Två andra flickor passade på att göra det samma fast i en pool.
- Det var inte Bessie som dränkte katten, vad ni än hör.
- Södertösernas shot-visa nynnade vi på hela kvällen lång.
- Vi träffade en grabb som var en korsning mellan Jan "Robinson" Dinkelspiel & Frodo.
- Repliken: "jag har ingen pojkvän, honom träffar jag först på söndag!" hördes fler än en gång.
- Empan blev antastad av en jalla vid Skärholmens centrum som försökte ragga på den stackars blondinen med orden: "Jag micket gillaree att periata med folke bree". Behöver jag nämna att hon inte nappade?
- Dinkelspiel-lookaliken skickade kärlekshälsningar till alla våra gemensamma kompisar via min mobiltelefon. Så bli inte arga på mig ifall ni fick ett och annat fylle-sms.
- Champagne-race på toaletten är fullt normalt, tro mig. 
- Halva Johanskytte-klanen var på plats, läskigt!
- Jag och Empan skaffade två livvakter som fick eskortera oss var vi än skulle.

och det smaskigaste av allt, ja det censurerar vi...

Kommentarer
Postat av: alexandra

hejsan, läser din blogg med jämna mellanrum och väntar nyfiket på bilder på dina shoppingfynd ifrån din resa som du utlovade! hoppas de kommer inom en snar framtid (: kikar säkert in framöver!

2006-04-22 @ 19:00:05
Postat av: Josefine

Bröli?!

Postat av: Fredde

Och snart säger väl "nån" att Marie Serneholts musik är bra.

2006-04-22 @ 19:45:41
Postat av: Bells

Alexandra: tack! bilder kommer.
Josefine: YES!
Fredde: tyvärr, men jag kopplar inte.

2006-04-22 @ 20:02:00
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Caroline

Låter som en trevlig kväll? ;)

2006-04-23 @ 10:34:05
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: Lova

Haha det är bra att du la till vår lilla dammvisit:) Jag sitter här och skrattar för mig själv det var roligt skrivet!

2006-04-23 @ 12:25:42
Postat av: Bells

Carolina: yes, kort men innehållsrik.
Lova: jag med!

2006-04-23 @ 13:34:27
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Love

Du träffade axel jägestedt..?!

Ser man på..vilket sammanträffande:D

2006-04-23 @ 16:18:58
Postat av: Bells

Love: Anar jag en Lyssarides här? hur som helst, det är den samme Axel som går under namnet "Dinkelspiel-lookaliken" i blogginlägget.

2006-04-23 @ 16:20:15
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Dinkelspiel

Själv förstår jag inte vad som menas med en korsning mellan Dinkelspiel och Frodo!?

2006-04-23 @ 22:56:58
Postat av: Bells

Dinkelspiel: Så du går under namnet Dinkelspiel nu också? ;)

2006-04-23 @ 23:16:38
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Dinkelspiel

Jafan, vad ska man göra liksom?

2006-04-23 @ 23:40:26
Postat av: Bells

Dinkelspiel: haha, ja smeknamn kan vara krångliga. om du fortfarande undrar om Frodo/Orlando/Dinkelspiel-namnet så kan man nå mig via msn: [email protected] eller PA: Isabelle-S :)

2006-04-24 @ 18:13:35
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback