Torsdag - snöglopp?

Morgonen startade på värsta tänkbara sätt med hagel som smattrade emot taket vilket fick mig att vända mig om i sängen och somna om. Vaknade en halvtimme senare av att jag var försenad och att haglet hade bytts ut emot snöglopp, verkligen mysigt. Plus att jag har grov träningsvärk ifrån baletten också, suck!
Stressade iväg till skolan för en seg mediekunskapslektion där vi mest satt och snackade om meningslösa ting (som vanligt) och åt hembakade muffins som Sarah hade med sig, yes! För att sedan hamna ute i snålblåsten med Johan och Sarah, cigaretter och godisklubbor. What the fuck? Det är knappt mysigt att röka när det är iskallt ute och jag frös igenom märg och ben.

Dagens tummen upp var historielektionen nere i biblioteket med Johan och Sarah, som inte blev så mycket pluggande visserligen, men det var riktigt riktigt skönt att bara sitta där och inte göra någonting.
Dagens andra lyckostråle var när jag träffade Jade som jag inte sett på evigheter som hade med sig två jättefina födelsedagspresenter till mig! Ett par guldfärgade sailor-örhängen och en jättesöt blommig topp, TACK DARLING! <3

Hem för att plugga, vilket inte blev av utan istället hamnade jag i soffan för att se gårdagens OC-avsnitt. Well, Kaitlin är back, synd bara att dom har valt en skådis som ser så mycket äldre ut än de 14 (?) år hon ska spela. Men det bådar ändå för trubbel, and we like it!

Imorgon är jag ledig, förutom ett minilitet utvecklingssamtal! Sedan blir det sola, plocka upp biljetterna till release-partyt för GG Lifestyle, plugga litegrann och fika!


Ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: Sarah

D ÄR INTE ONSDAG IDAG! Det är torsdag. Å lite mer kommentarer om mina muffins, så kanske jag får så mycke uppmuntran att jag kanske bakar dom nästa torsdag igen ;)

2006-04-20 @ 18:52:50
Postat av: steffie

ja trodde inte du va en sk "clubhoe" som du själv uttrycker dig...

2006-04-20 @ 20:24:27
Postat av: Bells

Sarah: I know honey, haha!

Steffie: I'm not! Men en god vän till mig, vid namn Jade jobbar för GG och det är hennes första jobb som festfixare med den här festen så jag är där som moraliskt stöd :) och efter att ni har läst den här bloggen så pass länge så lär ni ha märkt att jag inte klär mig, beter mig eller liknar en clubhoe.

Postat av: Jen

du verkar ändå ha haft en bra dag trotts regn o snö :)

2006-04-20 @ 23:14:41
URL: http://jenny.kullin.blogg.se
Postat av: Hannah

Ååååh, får ni ta med er hembakade godsaker till skoolan?

Hm, är inte helt nykterr.... 50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN...yeeyy. slank väl kanske ner en och annan otillåten groogg efter offringen... men nu är det abiturientmössan för hela slanten. Jag säger bara det Bella; studenten är underbar, bara att längta järnet!!!

2006-04-21 @ 04:53:47
Postat av: Jade

TACK FÖR VYKORTET!

2006-04-21 @ 12:50:38
Postat av: Bells

Jen: yes, bra dag!

Hannah: haha, första gången någon kommenterar onyktert i min blogg ;) well,jag längtar redan till studenten, tro mig!

Jade: varsegod!

2006-04-22 @ 16:53:14
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback