Söndag

Först vill jag tacka Empan för en underbart trevlig kväll igår i Bromma. Precis vad jag behövde! Med andra ord hade jag en riktigt bra helg!

Idag söndag sov jag brutalt länge (igen) vilket resulterar i att planerna för dagen inte riktigt blev som väntat men snart kommer Josefine förbi och då ska vi promenera vid vattnet här i Mälarhöjden och fika lite i vårsolen, mysigt värre. Annars blir det hemma-SPA, chill och kanske lite pluggande idag.

Imorgon ska jag till frisören och jag har seriösa frisyrproblem. Fundar på en lite längre page eller helt enkelt fega ur och spara längderna på mitt hår. Förslag uppskattas!


Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Vitt ribbat baslinne, Filippa K
Grå munkjacka, Tiger of Sweden
Glasögon
Pärlörhängen
Vit keps


Sorry att det är dålig kvalité på bilderna men det är helt omöjligt att ta outfit-bilder när Josefine sitter bredvid och får mig att skratta samtidigt, det är henne ni ska halshugga för att bilderna är skakiga och suddiga.



Uppdatering: Promenerade nere vid vattnet i solskenet (solen brände i ansiktet!) i ca. 2 timmar med Josefine, hurtigt! Hem för fika och mysmiddag. PERFEKT söndag. och nu tror jag helt seriöst att våren officiellt är här för scillan har kommit till mälarhöjden, alla dessa små blålila blommar kantar gatorna.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback