Onsdag - underbar dag

Ledig! Egentligen jämställdhetsdag och ja, jag är stolt feminist (men ingen butch flata som Johan skulle ha uttryckt sig, så kommentera nu Johan B!) men orkade fortfarande inte pallra mig till skolan för att lyssna på Orback och ha jämställdhetsdiskussioner med klassen. Istället kom Lova och Emelie över till mitt hus vid 10-tiden för långfrukost innan vi satte igång med vårt arbete om liberalismen.
Under tiden hade vi förvånandsvärt roligt, trots ett sådant ångestframkallade arbete, kul!

Efter lunch, vid 15-tiden begav vi oss in emot stan i värmen för att möta Josefine, Sofia och Victoria för lite valborgplanering och planerna artar sig bra.. Fick träffa Erik också, Emelies pojkvän, kul. Sedan begav vi oss till Kungsträdgården med en glass i handen för att planera, supermysigt där i värmen!

En tripp över halva staden för att leta efter ett par svarta caprileggings till mig och tillslut blev det ett par ifrån Vogue innan vi begav oss till Rådmansgatan på hemligt uppdrag. Stress stress stress! Sedan blev det en tonfisk-submarine i Humlegården med Victoria som middag i kvällssolen och det var inte ens kallt ute, våren är här!

En aning försenad sprang jag till Karlaplan för att möta upp Lova och några tjejer ifrån min dansgrupp för att gå och se Kühler Dance Company - Reloaded. Eftersom Kühlers är en av de få karriärinriktade dansskolorna i Sverige var det jättekul att gå och se deras bästa dansare framträda på Maxim teatern. Annars brukar ni se Kühlers elever på events så som Melodifestivalen och olika galor samt tv-program som Lets dance, Sikta mot stjärnorna, Små stjärnorna bara för att nämna några...
Hur som helst så var dom jätteduktiga och inte konstigt det efter så många år av träning, och dom hade blivit koreograferade av några av Sveriges bästa koreografer. Jättetrevligt att gå och se deras 2 timmar långa show (med paus)!

Onsdagen var en toppendag, det går inte att komma ifrån! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vogues strumpbyxor är faktiskt väldigt bra. Trots att det är ett lite mer b-märke. Men de har bra färg+sitter snyggt (pressar)!!!

2006-04-27 @ 21:23:05
Postat av: Johan B!

Till å börja med så ska du inte garva åt min mail ;P för vad ska man göra när man inte orkar byta.. För det andra så händer detta enbart p.g.a att jag blev uppmanad i texten att göra det ;D

Kan ju säga såhär att vi saknade er allihop i onsdags, det var ju asbra väder å vi satt (nästan) bara ute å smokade som vi brukar.. ni missade något flickor!
Hade pusspuss

2006-04-28 @ 21:49:22
Postat av: Bells

Hannah: haha, yes
Johan B: finally, du skrev en kommentar! yes, men vi smokade på min balkong istället och tog sovmorgon, übermys ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback