Måndag - sista dagen av frihet

Vaknade halv nio imorse och var PIGG, hör på den ni, då kan man snacka om att man är utvilad trots att jag inte somnade så tidigt igår! Duschade och fixade med min nya mer komplicerade frisyr och åt långfrukost framför OC, en ny vana jag har börjat med, myspys.

Hurtade in till stan klockan 14 för att mötas av att nada prada av mina vänner hade hunnit in till Svampen än.
Well, sådant händer när kompisarna:
1) sover ruset av sig.
2) har skaffat "pojkvänner".
3) pluggar.
4) jobbar.
Tråkigt! Men jag antar att sådant är livet så istället tog jag en take-away thé och en prommis i Humlan innan jag mötte upp Vici som var och shoppade med sin danskompis.

Träffade upp Lova, Empan och Sofia för fika och lite gossip även om inget jättespännande verkade ha hänt över lovet, så det var nog mest jag som stod för gossip-biten eftersom mitt absoluta favorit skvallerobjekt har lämnat sin dunkla villa för att bege sig ut i Stockholms natten igen, yes! Haha!

Italien-inlägget kommer antagligen ikväll!


Dagens outfit:
Vitt ribbat linne, Filippa K
Rosaröd ryschig topp m. knappar i ryggen, H&M
Mörkblå stuprörsjeans, Miss sixty
Brun kofta (när det blev lite kallt)
Bruna loafers,
Brun folklore-väska
Stora vintage-pärlor
Silverarmband




Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback