Fredag - what a lovely day!

Vaknade vid 9-snåret och kände mig relativt utvilad faktiskt. Hoppade i gårdagens kläder och begav mig in emot Östra för utvecklingssamtal med Patrick. Ingenting att anmärka på alls, så det var över på två röda. Vidare emot Odenplan för att sola litegrann eftersom det inte är tillräckligt varmt att lägga sig på tomten i bara bikini än, tyvärr.
Hem igen för lunch och lite plugg innan jag stylade till mig och begav mig in emot stan. Träffade upp Josefine, Sofia och Victoria för köp av release-fest-biljetterna samt fika på favvofiket då även Frida och Empan kom förbi. Jade fick vi däremot knappt se eftersom hon var megastressad och irriterad medan Greven försökte lugna ner henne, så kan det gå ibland!

Middag hemma med pappi eftersom både mammi och lillebror är bortresta innan jag begav mig in emot Stureplan igen för att träffa Fabi och flickorna för fika. Jättemysigt!
Efter det var jag och Empan på väg för att träffa en mycket speciell kille men först hamnade vi i en lång diskussion med den smått läskiga sektlikandne Klockkyrkan som stod och delade ut thé och kakor vid Svampen, haha och tydligen gör dom det varannan fredag året runt! Well, jag är inte det minsta kristen men gratisfika tackar jag aldrig nej till. Men spookyfaktorn var HÖG, HEJ KNUTBY!

Efter mycket om och men hamnade vi två vilsna flickor i Sätra på fest där Lova och hennes södertöser var. Och well, en aning kaos måste jag ändå säga att det var på plats eftersom en katt försvann och misstänktes ha blivit dränkt i poolen. Annars var det rätt trevlig, mycket dricka, shot-visor, gulliga människor och skön stämning.
Kvällen avslutades hemma hos mig där jag och Empan som vanligt satt i mitt kök alldeles för länge mitt i natten och drack thé, men sådant gillar vi!


Dagens outfit:
Vitt ribbat baslinne, Filippa K
Röd-vit tee, ifrån Rom
Marinblå shorts, Zara (byttes ut emot stuprörsjeans under kvällen)
Marinblå kofta, Busnel
Svarta strumpisar
Bruna loafers (byttes ut emot pumps under kvällen)
Svart väska, Gucci
Sailor-örhängen, födelsedagspresent ifrån Jade
Svarta solglasögon




Ciao bellas! <3

Kommentarer
Postat av: Jade

Jag ber verkligen hemskt hemskt mycket om ursäkt för igår!

Postat av: Lova

Du glömde och nämna mina kisställen:)

2006-04-22 @ 17:37:33
Postat av: Jen

Sätra? :O
Läskiga trakter ;/ :P

2006-04-22 @ 19:33:55
URL: http://jenny.kullin.blogg.se
Postat av: Bells

jade: det är lugnt älskling

Lova: inlägget över säger allt ;)

Jen: du har då tydligen aldrig varit i Sätra. det är radhus och villor vid vattnet. JAG bodde mina första lyckliga år av livet där lekandes i sätra-skogen.

2006-04-22 @ 20:03:04
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Hannah

Hm, upptäckte min något pinsamma kommentar i föregående inlägg... Oooops, ska nog stänga av datorn och inte lämna den på, på sängen nästa gång det blir party. Fylle-sms är ju välkända, men har inte hört om fylle-bloggkommentarer innan... Hmpf!


Anisktet börjar försvinna alltmer på "outfitbilderna". Synd! Det blir så mycket finare med en hellbild!!!

Vad är sätra förresten? Vart ligger det? Är jag väldigt desorienterad om jag inte vet det?????

2006-04-22 @ 22:37:32
Postat av: Jen

Jag dansar i skärholmen och hade uppvisning i sätra där vi var träffa vi massa skumma människor och det var allmänt sunkigt.. Men det kanske är stort, är inte så insatt, My bad :)

2006-04-22 @ 23:51:17
URL: http://jenny.kullin.blogg.se
Postat av: Bells

Hannah: HAHA, jag tyckte det var kul att få fyllebloggkommentarer, originellt!
Yes, ansiktet försvann för jag hade bråttom när den togs. men på måndag kommer ansiktet tillbaka igen!
Sätra är en förort med mestadels radhus och villor vid vattnet söder ut i stockholm, på röda linjen emot norsborg. 2 stationer ifrån mälarhöjden där jag bor nu.

Jen: skärholmen är sunkigt, i likhet med de flesta betongförorter på röda och gröna linjen. medan sätra är fint.

2006-04-23 @ 02:22:48
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Jen

Okej,Då har jag fått helt fel bild av sätra.
blev kanske färgad av folket jag träffade där ;/
vi var bara vid T-banan innan vi snarast åkte hem igen ;D Take care !

2006-04-23 @ 12:44:23
URL: http://jenny.kullin.blogg.se
Postat av: Bells

Jen: ok

2006-04-23 @ 13:35:05
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Li

ruggit bra summrering av kvällen där, haha! Keep up the good work.

2006-04-24 @ 16:59:41
Postat av: Bells

Li: THANX & kul att se dig i bloggen!

2006-04-24 @ 18:14:31
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback